miercuri, 25 iulie 2012

Câte ore?

      Nu-mi ajunge timpul! Nu m-am mai jucat deloc, de ieşit oricum n-am mai ieşit p-afară de ceva timp şi altceva nu prea mai fac. Dar nu pot nici măcar să îmi pun blogul la punct în
timpul disponibil. Mă întreb ce se va întâmpla când va începe şcoala, pentru că nu mai este foarte mult până atunci... Oricum trebuia să mă apuc de învăţat, că doar anul ăsta am BAC-ul, dar am tot amânat, cum am făcut de fiecare dată cu orice test/examen/etc. Atunci voi avea mult mai puţin timp pentru aşa ceva.:( Oare voi putea avea continuitate aşa cum îmi plăcea să cred şi să mă laud zilele trecute? Nu mai sunt la fel de sigur. Optisimul începe să dispară...
      Văd oameni care au bloguri de ani buni. Oare ei cum se descurcă? Cât timp alocă ei blogului? Mi-ar putea spune şi mie secretul? Sincer, încep să văd partea goală a paharului. Să mă gândesc că voi fi nevoit să îl închid sau pur şi simplu să îl abandonez... Aşa că vă cer sfatul/părerea! Vă întreb: Voi cât timp blogăriţi pe zi? Şi în timpul respectiv, consideraţi că aţi terminat tot ce v-aţi propus pentru ziua aceea legat de blogging?
      "Din afară" părea mult mai uşor. Mă gândeam că scrisul câtorva rânduri nu poate dura mai mult de 20-30 de minute, iar cititul unor postări, să spunem 2-3, maxim 4 ore pe zi. Mai erau şi comentariile care iarăşi mă gândeam că nu au cum să îmi răpească prea mult... Dar nu a fost deloc aşa până acum.:-? În ultimele zile tot timpul meu la calculator l-am rezervat blogărelii şi cu toate astea nu am făcut mare brânză. Şi de obicei stau şi câte 12-13 ore... Aşa că aştept orice fel de ajutor din partea voastră! Simt că blogul nu poate supriaveţui pe planeta asta, unde ziua are doar 24 de ore!:))=)) Voi cum reuşiţi?;;)

15 comentarii:

  1. Hai,ca tu esti baiat destept si o sa reusesti sa fii printre cei buni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand ai ceva timp liber, apuca-te sa scrii 2-3 articole.
    Nu le publici, le lasi acolo Draft. Iar atunci cand esti in criza de timp sau de inspiratie - iei din rezerva. Numai sa ai grija... articolele astea "de rezerva" trebuie sa fie despre subiecte generale, nu de actualitate. Nu te apuci sa scrii "ieri", "maine", etc... nu dai date temporale in ele, ca sa se potriveasca oricand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit si eu la asta! Dar la mine mai greu e sa ma apuc! Dar o sa incerc pana la urma!:P

      Ștergere
  3. Secretul? Nu-ti face planuri ca nu e un loc de munca unde tre' sa semnezi condica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi fac planuri, doar ca imi fac griji, ca nu o sa mai am timp mai deloc atunci...:P

      Ștergere
  4. Mai important este învățatul, zic eu. Nu neglija școala pentru blog. Blogul nu pleacă nicăieri. Când nu ai timp, nu scrii și gata, nu e chiar așa mare tragedie, dar nu cred că e ok să-l ștergi, dacă tot l-ai făcut.
    Sau cum zicea cineva mai sus, când ai mai mult timp liber iei și scrii mai multe articole pe care le salvezi ca și Draft, iar când o să fi ocupat cu altceva decât blog, iei de acolo și postezi câte un articol.
    O să reușești tu cumva să îți împarți timpul și pentru învățat și pentru blog. Doar nu poți învăța non stop, trebuie să mai iei și pauze ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeee... Asta cu invatatu era in teorie, ca rareori reusesc sa ma apuc. De obicei zic: "De maine ma apuc de invatat!". Cam in fiecare zi aplic vorba asta:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai depinde ce vrei:
    (1) Daca vrei trafic/public/pozitie/castiguri atunci e ca o slujba si drept care e de dat cu sapa. Adica, vrei nu vrei, pontezi cartela. Cum insa te asteapta un an cam nasol eu zic ca varianta asta cade din prima.
    (2) Daca iti sunt indiferente de cele de mai sus, atunci pot sa-ti zic cum procedez eu. Pe scurt:
    a) nu comenta decat la posturile unde chiar vrei sau ai ce spune. Nu posta un "oooooo ceeee frumooosssss" doar din politete/datorie. Lasa-i pe altii sa faca asta :D
    b) scrie un articol doar cand ai timp si chef. Nimeni nu zice ca trebuie publicat zilnic. E blogul tau. In plus, daca scrii din obligatie se simte si vei pierde si pe cei care te citeau cu placere fiindca se plictisesc.
    c) Scrie despre ce te arde pe tine. E despre secretul aripii de musca alcoolica? Foarte gigea. Scrie-l. Blogul e ca sa te simti tu bine, nu altii.
    d) nu incerca sa multumesti publicul. Sunt ca femeile: cred ca stiu ce vor si le place, dar de fapt n-au nici cea mai vaga idee (asta-i unul din subiectele alea sensibile care se lasa cu jerbe de rosii :P).
    Eu unul asa rezolv cu timpul. Blogul nu mi-e slujba, am una foarte satisfacatoare in viata reala si nu simt nevoia nici sa ma refulez nici sa epatez luand ca a doua slujba blogul. N-am chef sa scriu...nu scriu. N-am timp sa raspund, nu raspund. N-am stare sa citesc articolele altora, le citesc mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu zic ca nu ar fi satisfacator sa am un blog MAAAREEE SI FRUMOOOOS, eventual si PRODUCATOOOR!!! Dar stiu ca asta necesita timp foarte mult(zilnic) si pe o perioada destul de lunga de timp, asa ca tin sa anunt ca momentan blogul il am decat pentru prostiile din capul meu. Si acum ca am realizat asta cu ajutorul tau, Vladimir, am sa scriu decat cand mi se pare ca am o idee stralucita si simt ca merita impartasita pe blog, sau cand ma framanta ceva, sau cum ai spus-o si tu cand am chef!:P

      Ștergere
  7. Pana si blogul iti va fi de folos, te va ajuta sa aprofundezi cunostintele de limba romana, sa iti formulezi ideile mai clar si sa iti planifici mai eficient timpul.
    Raspunsul nu il vei gasi la mine, care ma confrunt cu aceeasi problema. Habar nu am sa imi planific timpul. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bla Bla Bla... Mama te aud zi de zi tinand astfel de prelegeri... Despre cum anumite lucruri pot fi si amuzante si folositoare, doar ca in majoritatea cazurilor nu e asa... Singura perioada in care credeam orice imi spuneai fara sa gandesc a fost de la 0 la 4-5 ani cred!:)):P

      Ștergere
  8. Are dreptate vienela. Pe de altă parte hai să îți spun secretul meu...dacă se poate numi așa. Eu aloc cam 1-2 ore(maxim) pe zi blogului, timp în care scriu articole chiar și pentru zilele următoare. Este foarte bine și chiar mișto să te trezești a doua zi și să găsești următorul articol deja publicat:D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vreau sa fac ceva special(si de cele mai multe ori vreau asta, dar la un moment dat dureaza prea mult si incep sa ma inec ca tiganu' la mal-) mai putin de 1 ora nu are cum sa imi ia, pentru un singur articol, iar cand vreau doar sa umplu blogul cu postari, dureaza tot cam asa pentru ca pana imi mie vine o idee pe care s-o umflu asa un pic daca nu am chef...

      Ștergere
  9. Ori de cate ori iti vine o idee de articol sau ceva ce merita scris pe blog, noteaza intr-un memento pe telefon. Cand prinzi ceva timp liber, alegi un subiect si il dezvolti. Daca nu ai timp il salvezi draft. Si il publici cand ai timp.

    Eu de fiecare data imi creez subiectele pe moment. Adevarul e ca dupa trei ani de blogging m-am obisnuit cumva cu un astfel de stil de viata. Trebuie doar sa fii serios si sa elimini activitatile inutile din cursul zilei si a noptii si sa le inlocuiesti cu timp dedicat blogului.

    Iti recomand sa treci pe wordpress cat inca esti la inceput. Ti se pare tie greu, insa in trei zile maxim o sa il stii ca-n palma. Iti garantez. Plus ca te va ajuta foarte mult pe viitor.

    Lucreaza la designul blogului. Mult; foarte mult timp. Orice idee iti vine, incearca sa o pui in practica. Daca nu te descurci, cauta pe cineva care e dispus sa te ajute. Asa e blogging-ul, cere foarta multa daruire. Iar asta se vede doar atunci cand patrunzi intr-o astfel de lume.

    Spor sa ai! Ca restul vine de la sine :)

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.