luni, 23 iulie 2012

De dragoste in alte feluri

     Mi-am găsit iubirea într-a noua. La început mă dădea pe spate la propriu! Ce să mai... eram îndrăgostit lulea! Şi sentimentul pe care îl aveam când eram împreună cu ea...
Parcă îmi dădea putere, mă făcea să mă simt mai interesant, pur şi simplu special! Parcă nu mai eram acelaşi copil banal! Acum am avansat, am intrat şi eu în rândul lumii!(o prostie...:)))

      1.Ce fel de ţigări fumai, când te-ai apucat de fumat?
-Prima mea dragoste a fost şi una secretă! Dunhill negru mi-a deschis ochii spre noi orizonturi.:))

      2.Ce tip de ţigări ai fumat până acum?
-Cu timpul am descoperit că mai există şi altele. Când am început să simt nevoia de a practica mai des fumatul, mi-am dat seama că nu îmi voi permite mereu Dunhill negru. Şi aşa azi avea X-ulescu Kent, ieri a avut Y Sobraine şi tot aşa. De-a lungul timpului am fumat: Kent lung, Kent 8, Kent 4, Kent cu biluţă sau Kent nanotech. Nimic special, dar sunt bune. Am încercat Camel white şi black, Malboro(iarăşi din toate sortimentele), LuckyStrike, PallMall albastru scurt, că mai furam de la ai mei. Mi-a umplut plămânii şi fumul de Winston, Parliament, Djarum(sper ca aşa se scrie- aveam toată ziua gust de fructe pe buze, probabil d-aia sângerau mereu::))) şi Davidoff. După ce m-a luat flama un pic(mai mult), încercam să fac rost de bani să iau măcar un Viceroy sau un LM(cam nasoale, dar mai bune decât nimic... Cred). Ce m-a marcat pe mine(mai ales gatul) a fost Malboro Blue Ice(tot cu biluţă-cine ştie, cunoaşte). Am "fumat"(dacă se poate spune că se fumează chestia aia) şi ţigări electronice, care după părerea mea n-au nici un Dumnezeu... Dar de cele mai multe ori fumam "N-AM EU, DĂ-MI TU":))!

      3.Ce ţigări fumezi acum?
-Într-o zi, boul de coleg(care îmi e unul dintre cei mai buni prieteni) cel care m-a învăţat să fumez s-a dat de gol la tata că fumez. Prelegeri, condiţii şi certuri multe au urmat... Dar cu timpul au fost ceva mai îngăduitori aflând că trecuse ceva timp bun de când îmi însuşisem acest viciu. Acum am "onoarea" de a fuma de la ei, deci în prezent inspir Pall Mall albastru scurt(şi expir numai noxe că ale naibii nu-s bune ţigările pentru plămâni).

      4.Ai fumat trabucuri, pipă, narghilea?
-Pipă n-am fumat. Am făcut o băută cu 2 prieteni acum vreo 3 săptămâni parcă(cel la care am fost nu fumează) şi pe la vreo 1-2 noaptea am rămas fără dăunătoare din alea. Atunci am încercat şi trabucurile(d-alea mai micuţe). Unchiul lui avea un sertar plin cu trabucuri, iar gazda noastră s-a gândit să ne ofere 2-3 ca să ne satisfacem pofta... Dacă le pufăiam, nu se simţea bine plămânul, aşa că le-am fumat(şi ni l-a omorât). Criza asta... Cât despre narghilea.... Ooooo daaa!!!:X Îmi place la nebunie. Am fumat prima oară cu nişte prieteni într-un bar. Nu cred că există pufăitoare mai bună decât narghileaua!
      În mare am încercat de toate, vrute şi nevrute. Păcat că nu pot fi împreună cu iubirea vieţii mele.:( Mamei neplăcându-i Dunhill-ul, pentru că e "înecăcios".
      Această primă leapşă am primit-o de la Aniela Deby, tot ea fiind creatoarea ei. Mi-ar face plăcere să o dau şi eu mai departe, dar nici nu prea ştiu cine fumează şi cine nu...:( Cred că cel mai bine ar fi ca cei interesaţi să lase un comentariu, iar eu o să modific postarea în funcţie de fumătorii ce vor apărea. Totuşi aş vrea să o dau Vienelei(greu spre imposibil, aproape că nu sunt obişnuit cu numele din cauză că pentru mine e "mama") şi lui Florin Ruşanu, că doar de ei ştiu momentan că sunt pufăitori!:D

19 comentarii:

  1. eu m-am lasat de fumat, deci nu pot participa :D ... dar erau vremuri bune alea :))) tigari, narghilea si trabuc :D pffff ... pe vremea cand fumam si eram zilnic la 8 la bar sa-mi iau cafea, imi daduse patronul de acolo un talon micut pe care punea stampila, iar dupa un nr. de cafele castigai o narghilea ... ce pacat ca nu am mai dat asa des pe la facultate :D ... eram cat p`aci sa pun mana pe o narghilea draguta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat dadeai pe cafele, nu cred ca facea narghileaua.:)) Din cate am inteles preturile lor pleaca cam de la 70-80 de lei in sus. Si oricum nu are de ce sa iti para rau ca doar te-ai lasat de fumat... Doar nu vroiai sa ai tentatia langa tine. Ca de la narghilea la tigari nu-i mare diferenta si cine stie cum ti-ar fi facut cu ochiul vreun pachet de tigari...:):P

      Ștergere
  2. Vai, Dunhill am fumat si eu. Parca-mi amintesc si acum aroma. dar eu am inceput cu Bucegi si B.T nu cu finetzuri de-astea :) :) Ce mai primea tata la lucru
    Iar narghilea nu am fumat ca nu ma atrage ideea, in plus e mai toxica decat o tigara obisnuita si aveam eu niste pitici legati de....sterilitatea procedurii,folosirea aceluiasi tub, etc.

    Acum nu fumez-am luni intregi in care nu fumez

    Iar cand ma aflu in Romania imi mai cumpar cate un pachet de-ala subtire de Vogue sau Sobraine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am stiut ca narghileaua e toxica... Cat despre "sterilitatea procedurii", niciodata nu m-am gandit la asta si prefer sa nici nu ma gandesc!:))

      Ștergere
  3. O iubire cu nabadai cred ca a fost in momentul in care au aflat ai tai:))
    Apropo...ai o leapsa si la mine pe blog:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OOO! Multumesc! Ar fi deja a doua leapsa!:X Dar cred ca o sa o pregatesc abia pentru maine dupa-amiaza. Nu de alta, dar dupa 3 ore in care am dormit, cand am venit sa-mi revendic locul la calculator, mama inca raspundea la intrebari, pentru ca si ea primise leapsa. Cat despre iubire cu nabadai... Nu chiar. Am incercat intotdeauna sa-mi rezolv problemele cu ei prin discutii!(care de cele mai multe ori au dus nicaieri. Pentru ca eu sunt copilul, iar ei parintii!:))) Dar macar se plictiseau sa ma auda palavraging si aruncand cu tot felul de argumente-probabil multe stupide si fara sa aiba legatura cu subiectul- ore intregi.:))

      Ștergere
  4. Mie nu-mi plac lucrurile ce creaza dependenta si toata viata am fugit de alcool si tutun. De droguri nu mai spun. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot decat sa te felicit pentru caracterul puternic!:) Dar acum vine si o intrebare: Chiar nu ai nici un viciu?:P

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Fumama ce primea maica-mea de la pacienti. Pana m-am lamurit ca scot mai multi bani vanzandu-le. Dupa momentul ala nu le-am mai irosit si eu imi luam ce gaseam ieftin, adica locale.
    2. N-am avut preferinte.
    3. Nu mai fumez
    4. Nope, nici una, mi se par prostiute.
    Mie mi se pare normal ca cineva sa aiba vicii. Eu unul nu mi le ascund, nu mi-e deloc jena. Nici nu fac parada. Pur si simplu vin la pachet cu mine. Ma placi, le suporti. Ma refer la viata reala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat ca nu mai fumezi ca ti-as fi dat leapsa asta!:)) Glumeam:P Oricum cred ca mai fac maine o leapsa si ti-o dau p-aia:D:P

      Ștergere
    2. Oricum sunt violat pana la refuz de lepse :P Asa ca... baga, nu mi-e frica! Ce pot sa mai patesc? Deja am nascut octeti :D

      Ștergere
    3. :D Problema e ca mi-a zis mama ca ea de la tine a primit leapsa asta... Dar ca pot sa ti-o dau sa raspunzi si la intrebarile mele:)):P Ce malefic sunt:D

      Ștergere
    4. Esti constient ca pot sa invoc "sanctuar" si sa ma fac ca ploua. Dar hai ca ma bag :)

      Ștergere
    5. Treaba cu sanctuarul si plouatul e totusi pentru fetite... :P Adica sub demnitatea mea de rus :)).

      Ștergere
    6. :)) E pai daca stiu ca o vei primi o sa am grija sa fie niste intrebari... de calibrul tau! Hehe!:P Bataile de cap fiind la ordinea zilei pentru tine in industria lepselor, nu?:P

      Ștergere
  7. Lasa lepsele, treci pe subiecte serioase!
    Ai cititori deja, nu ii intoxica cu intrebari stupide!
    Spor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee... Poi nu o sa fac mereu lepse dar eram curios cum sta treaba si cu lepsele astea:):P

      Ștergere
  8. Mno nepoate, ce bine de tine ca poti fuma linistit cot la cot cu Vienela ( mama aka sister ). :) Eu, desi mi-s un plod de aproape 26 de ani, inca ma abtin sa fumez de fata cu ai mei desi stiu ca n-as primi replica din trecut: " fumezi pe banii mei nu ai tai ". Cred ca de jena asta n-am sa scap niciodata si mereu am sa ma ascund! :))

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.