vineri, 27 iulie 2012

Faceţi analiza textului

      Sunt mulţi nebuni liberi şi ăsta e un lucru bun şi eu la rându' meu tre' să fiu un pic nebun.
      Sunt un ciudat într-un ciudat secol 21. Nori de fum şi praf mă împiedică să îi simt parfumu'.8-}


(Paraziţii-Felul meu de a fi)


      Dacă seara s-a lăsat, atunci masca e pe ochi.
      Cu mantia pe spate urc pe cel mai înalt bloc.
      Incredibilu’ supererou s-a întors din nou,
      Dup-o altă zi plictisitoare la birou.B-)
(Maximilian-Supererou' tău)

      Ai mei, ai mei, ai mei, ai mei, n-au avut habar
      Cât de sus, cât de sus, cât de sus, cât de sus pot eu să sar
      Acum că nu, nu, nu numai am nimic de ascuns 
      Pot să mă duc tot mai sus
      Mai sus, tot mai, tot mai sus, tot mai 
      Mai sus, tot mai, tot mai sus sus...<:-p
(Guess Who-Tot mai sus)

      Ai vrea să zbori
      Te trec fiori
      Căci n-ai voinţă
      Frate te-mping eu de la spate
      Să nu te ai pe conştiinţă:>
(Paraziţii-Metode Clasice de Sinucidere)

      Am să-mi trag un glonţ în cap
      Şi-am să-mi fac o gaură
      Şi-am să văd lumea prin ea
      Într-o altă aură:-?
(Vama Veche-Beţia)

      Eşti slab de înger 
      Da te dai al dracu ca Mefisto
      Pune la tâmplă un pistol
      Acum trage ... este gol:|
(Paraziţii-Metode Clasice de Sinucidere)

      Tocmai de-aia o să schimbăm foaia,
      De unde atâta optimism? 
      Nu ştii că după soare vine ploaia?
      Şi se-anunţă potop, 
      Să nu-ncerci să schimbi umbrela >:/
(Maximilian-Supererou' tău)

      Moartea întreabă de tine,
      Ştiu că nu-ţi convine,
      E plăcerea mea. 
      Totul ţi se trage,
      De la prea mult bine,
      Am o presimţire,
      Că păţeşti ceva.>:)
(Paraziţii-Moartea întreabă de tine)

      Nu ştiu cine eşti
      Ce-ţi doreşti
      Ajutor!!!!!!AAAAA
      E cineva în casa mea
      La mine în dormitor
      Mă strigă pe nume nu ştiu cine e
      Strig 911 cineva să vină repede:-SS
      să mă salveze...
(Anda Adam-Ajutor)

      Cazi cu liftu`,sau sari cu rabla în copaci
      Şi ajungi la domiciliu în 4 pungi şi 7 saci.=((
(Paraziţii-Valoarea Unei Vieţi)

      Azi,nu, sunt mort, închid telefonu', şi las mesagerie,
      "Sunt plecat pe vârfu" Omu"=;
(Grasu XXL-Azi nu)

      
Ridică-mă la ceeeer!
      Ridică-mă la ceeeer!
      Ridică-mă la ceeeer!
      Ridică-mă la ceeeer!8->
(B.U.G. Mafia-Ridică-mă la cer)

4 comentarii:

  1. Inclin sa cred ca trebuie sa te analizez pe tine, care esti descris destul de bine cu ajutorul acestor versuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Le stiu pe toate de aici:)) si toate imi plac:p

    RăspundețiȘtergere
  3. No offence mai Ionut, dar parca-s poezioare facute de boboc de clasa a doua :D. Ori ce as face genul asta de muzica nu prea rezoneaza cu mine :)). Nu mi-au placut niciodata recitalele de poezii si am probleme sa vad diferenta intre stilul asta muzical si declamarile epocale de camin cultural. Desi cand aia de la caminul cultural macaneau un poet consacrat era ceva mai bine. Ca avea respectivul bard mai mult simt poetic. Nah...as fi vrut sa spun ceva favorabil despre versurile de mai sus, dar zau daca gasesc ce :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Off-topic, imi place backgroundul nou

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.