marți, 24 iulie 2012

La judecată

      Leapşa am primit-o de la Zdwuby(şi ma bucur muult!). Regulile sunt următoarele:




1. Postează imaginea Liebster Blog Award


2. Spune 11 lucruri despre tine


3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi


4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag

5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i

6. Nu da tag-ul înapoi !
                                                                       

      Nu sunt sigur că ştiu nici eu 11 lucruri despre mine, dar o să fac o încercare:
1. Nu mă pricep să mă descriu singur. Asta gândindu-mă la faptul că poate cei din jur mă văd altfel.
2. Îmi place să fac caterincă, eventual să mi se şi răspundă, dacă se poate!:)
3. Mi s-a spus că exagerez în tot ce fac.
4. Mi s-a mai spus şi că sunt "cănuţă om sucit".
5. Profii îmi spun că am potenţial, dar nu ştiu să îl valorific.
6. Mi s-a mai spus că pot să fiu şi "drăguţ" când vreau!
7. Toţi părinţii/adulţii(sau măcar majoritatea) care mă cunosc spun despre mine că sunt cuminte şi respectuos.(asta pentru că măcar lor îmi place să le las o impresie bună, chiar dacă mă iau de "calcuatorist")
8. Toţi prietenii cu care joc League of Legends îmi spun că "sunt noob"! Dar în ultima perioadă am mai avansat un pic.
9. Unii îmi spun că sunt nesimţit sau prea direct, când le spun ce mă deranjează verde în faţă, sau când îi iau la mişto scoţând în evidenţă defectele astea enervante ale lor.
10. Uneori simt că n-am nici un scop în viaţa şi că irosesc oxigenul de pe Terra.
11. Nu îmi place să mint în legătură cu chestii banale şi nici când e vorba de treburi mai serioase nu pot să mă abţin!(deci nu prea ştiu să ţin ceva secret, dar nici nu vreau să spun că sunt un sfânt şi nu mint, ci că îmi displace obiceiul)


      Acum să trecem la răspunsuri:
1. De ce ti’ai facut blog?
Mi-am făcut blog pentru că vroiam să scriu despre diverse şi să aflu părerile oamenilor, dar pe blogul mamei mele era nepotrivit.

2. Ai renunta la orice pentru fericirea altuia(cineva apropiat bineinteles)?
Mi s-a întâmplat, nu doar o dată şi da, aş face-o din nou cu prima ocazie, chiar dacă de cele mai multe ori am picat de prost in faţa tuturor sau persoana pentru care am făcut asta nu a apreciat, ba dimpotrivă...

3. Crezi că orice este posibil daca ai suficienta vointa?
Clar! Doar că din păcate nu prea mai am chestie din-asta...

4. Daca ar fi posibil…ai schimba ceva din trecut? Daca da…ce?
Aş schimba, dar sunt prea multe.(şi nici nu cred că aş fi în stare să scriu aici)Îmi cer scuze pentru răspunsul incomplet.

5. Care e trasatura de caracter care crezi ca te defineste?
Încăpăţânarea!(când vreau să contrazic pe cineva sau să-i demonstrez diverse! :)))

6. Crezi ca ai reusit ce ti’ai propus pana acum?
Până acum n-am reuşit decât să îmi fac un blog(decent îmi place să cred) şi să fac level maxim la LOL. Restul, nu consider că am prea multe realizări...

7. Unde te vezi peste 5 ani?
Am mai spus-o şi o repet: Rareori reuşesc să mă gândesc la ce aş putea face mâine, peste cinci ani...Nici atât n-aş fi în stare!

8. Ce te sperie cel mai tare?
Când se întâmplă ceva rău cu persoanele la care ţin!

9. Pe cine consideri ca te poti baza oricand?
Părinţii, surioara mea şi câţiva tovarăşi!

10. Cum ai reactiona daca cineva te’ar suna la 4 dimineata (si dormi) doar ca sa vada ce mai faci?
Depinde de persoană. Aş putea fi bucuros sau aş putea să le umplu frigiderul!:))

11. Cat de tare ai vrea sa nu te fi numit sa raspunzi la intrebarile astea penibile?(sincer) 
Nu mi se par întrebări penibile. Unele au fost mai "incomode" şi greu de evitat;)), dar îmi pare bine că m-am numărat printre cei numiţi de tine.:P


      Partea asta credeam că îmi va face foarte mare plăcere, gândindu-mă că voi formula nişte întrebări problematice, dar nu sunt sigur că le voi găsi:)):

1. Ce fel de persoană ţi se pare că sunt? Şi cum m-ai caracteriza?

2. Care crezi că au fost cele mai mari greşeli pe care le-ai făcut în viaţă?

3. Crezi că te-ai putea dedica unui scop în viaţă şi să renunţi la tot, să trăieşti pentru asta?

4. Crezi că eşti o persoana bună? Sau îţi este indiferent şi trăieşti ca un/o egoist/ă?

5. Care este motto-ul ce te caracterizează şi îţi conduce viaţa?

6. Încă mai copilăreşti sau crezi că este ruşinos să arăţi că ai şi o latură d-asta?

7. Ai şi tu momente în care te trezeşti şi nu vrei decât să leneveşti toată ziua şi momente în care îţi spui: "Azi trebuie să fac ceva ieşit din comun! Nu pot sta locului o clipă!"? Şi dacă da, care sunt mai dese? Dacă nu, cum te trezeşti tu de obicei?

8. Care crezi că a fost cea mai bună/frumoasă zi din viaţa ta?

9. Daca ai putea să schimbi legea, fără nici un fel de repercursiuni, ai face-o? Şi dacă da, ce ai schimba?

10. Ai vreo melodie care te atinge până în cele mai adânci colţişoare ale sufletului? Şi dacă da, despre ce este?

11. Cum ţi s-au părut întrebările mele?(simple, grele, prea indiscrete-dacă da nu este obligatoriu să răspundeţi-, sau eu ştiu ce vă mai trece prin cap)


      Juriul a deliberat. Următorii: Vladimir, Adelina, Andrei, Florin Ruşanu, Bumbushka, Ciprian Pârdău, Vlad, Nice, aditza, Claudiu şi Florin Moroşan sunt condamnaţi să scrie!:D:P

19 comentarii:

  1. Multumesc pentru leapsa, Ionut, dar scrisul e foarte mic si nu descifrez mai nimic din raspunsurile tale. Se poate face ceva in sensul asta? Eu chiar nu pot citi pe fond negru...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda... M-am speriat cand m-am trezit si am vazut in ce hal arata saraca postare... Mi-a luat ceva timp sa rezolv problema... Dar nici acum nu stiu ce a cauzat-o:P Si ma bucur ca nu iti displace faptul ca ti-am dat leapsa:P

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru leapșă. O s-o fac zilele astea, numai să prind puțin timp liber. Dacă nu, în week-end sigur o fac.
    Bănuiesc că la prima și la ultima întrebare trebuie să răspund raportându-mă la tine ...
    Aș vrea să mă abonez la postări, dar nu merge. Dau click în partea dreaptă pe Postări dar nu se întâmplă nimic. Oare de ce? Nu fac eu ce trebuie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Important e ca ai acceptat. Nu iti pun un deadline! Doamne Fereste! La prima da:) La ultima nu. La ultima strict la intrebari:P Cat despre abonat... Da.. Stiu multe Gadget-uri nu merg findca sunt pentru "sablon dinamic" sau ceva de genul. Ma bat rau unele chestii "tehnice" pe aici...:(Inca ma chinui a le remediez:(

      Ștergere
    2. Stai liniștit. Cu răbdare o să înveți și o să le rezolvi pe toate, să fie funcționale.
      Important e să scrii, să dai de lucru cititorilor tăi, să aibă la ce comenta ... :)

      Ștergere
    3. Sa speram! Am parca din ce in ce mai multe probleme cu blogul.:( Dar in legatura cu scrisul, tind sa cred ca mi-a reusit cat de cat:P

      Ștergere
    4. Da, ți-a reușit cu scrisul. Mie îmi place cum scrii.

      Ștergere
  3. Noroc ca mi-ai lasat comment, ca blogspotul nu face pingbacks. Trebuia sa ramai pe wordpress.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca nu face... Dar credeam ca e mai usor de folosit blogspotul(ceea ce nu imi mai pare la fel). Cat despre mutare... Nu stiu ce sa zic... Mama e pe wordpress. E posibil sa ne confunzi, pentru ca asta este singurul meu blog si il am de 3 zile.

      Ștergere
  4. Ma bucur ca am aflat cateva lucruri despre tine:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multam fain de leapsa, insa eu nu le completez. Sincer, nu te supara, mie mi se par inutile!

    Pacat ca nu ai raspuns la intrebarea "unde te vezi in cinci ani". Chiar ma interesa subiectul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu te supara, la partea cu inutile tin sa iti aduc aminte ca multe din postarile mele, poate si ale tale, poate chiar si blogul meu, sau al tau sunt inutile. cat despre subiectul care te interesa... Poi acolo nu ai facut decat sa dovedesti ca nu e o chestie inutila atata timp cat ai fi putu afla o chestie care te interesa...

      Ștergere
  6. Onorata de leapsa dar, asa cum i-am spus si nobilei tale mame, n-o sa-i pot da curs caci n-am atatia prieteni in agenda cat s-o transmit mai departe si nu vreau sa incalc regulile.Cand o sa ai una mai putin pretentioasa, cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici o problema! Si eu am incalcat regulile dandu-i leapsa lui Vladimir, care o facuse deja!(si ca veni vorba nu am verificat cine ce a facut cu leapsa:()Deci cu alte cuvinte ii poti da curs si sa o transmiti celor 2-3-0 prieteni pe care ii ai in agenda:):P hehe... Sau macar recunoaste ca nu poti raspunde la intrebari!:D

      Ștergere
  7. Incearca sa schimbi tema. Problemele pot proveni de la ea. Ai optiuni de unde sa alegi marimea si stilul scrisului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am gasit alte teme care sa-mi placa printre cele de baza ale Blogspotului, iar altele chiar daca as gasi nus sigur ca as reusi sa le aplic...:| Cat despre problema cu scrisu banuiesc ca era din cauza ca am copiat regulile de la Zdwuby si sa pastrat fontul, culoarea si marimea, care nu se potriveau pe tema blogului meu... zic si eu...

      Ștergere
  8. Din pacate, vointa pe care o aveai candva s-a transformat intr-o incapatanare ce ma scoate din sarite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De vointa imi pare si mie rau, dar cu incapatanarea... De cate ori ma contrazic cu cineva si nu imi pot spune punctul de vedere, sau nu il accepta, cand mie mi se pare perfect, poi atunci cu ajutorul incapatanarii pot sa il enervez in asa hal incat macar sa renunte! Tu stii din proprie experienta:D:P

      Ștergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.