miercuri, 25 iulie 2012

Sistem medical, cică...

      Aveam gâtul cât un pepene. Şi de mic aveam o alergie despre care nimeni nu ştia nimic şi nici la ce reacţionează, dar am anunţat doctorii de fiecare dată când aveam ghinionul
de mă întâlni cu ei. Doctoriţa de familie mi-a scris o reţetă cu un antibiotic şi alte câteva pastile. În a 3-a zi de tratament, spre seara mi-am luat porţia de bomboane, după care mi-am adus aminte că trebuie să mai şi mănânc(ceea ce era un chin). Dar trebuia să o fac şi pe asta.
      După ce am terminat de mâncat, a început să mă mănânce faţa şi când am pus mâna să văd ce am, am simţit nişte gâlme maaari pe toată faţa. M-am dus la oglindă să văd ce naiba am şi nu m-am recunoscut. Căpăţâna mi se dublase şi continua să se umfle văzând cu ochii, iar pe lângă asta începeam să respir din ce în ce mai greu. Atunci m-am speriat şi am sunat la salvare(după ce am anunţat-o pe mama). Până la urmă am chemat un taxi, ca după mai bine de jumătate de oră salvarea era tot în faţa spitalului, cu şoferul rezemat de ea la o cafea(ai mei erau deja la spital certându-se cu cei de acolo ca nu trimiteau pe nimeni), iar eu stăteam ca prostul în faţa blocului aşteptând. Cum am ajuns acolo mi-a fâcut o injecţie şi mi s-a spus că dacă mai stăteam puţin puteam să mor. Infecţia din gât se răspândea în corp din cauza antibioticelor Zinnat şi am reacţionat alergic la... din nou nu se ştie la ce, dar se bănuia ca la propria infecţie! M-au internat pentru o săptămână.
       Nu era prima oară când am văzut că salvarea nu-ţi este de ajutor! Să nu mai vorbim de reţele eliberate la repezeală, fără un control înainte şi fără să se ţină cont de contraindicaţii sau alte chestii de genul. Să nu mai spun că în perioada în care am fost internat a trebuit să dorm în pat cu un copil care avea cu totul şi cu totul altceva, iar în salon mai erau 2 mămici cu copii şi încă vreo două persoane, fiecare având o altă problema şi astfel am fi putut toţi să ne alegem cu de toate de acolo, pentru că tusea era o modă şi parcă făceau concurs care tuşeşte mai mult... Cred că a fost cea mai lungă săptămână din viaţa mea... A fost prima şi sper că şi ultima dată când am fost internat într-un spital!!!

10 comentarii:

  1. Lasa,ca a zis primarul BADESCU ,ca face el un spital modern.saracul de tine prin cate ai trecut.sa ai mult noroc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca orice candidat la primarie/presedentie face promisiuni cu carul... Acuma... Sa vedem daca se tine de ele.

      Ștergere
  2. Nasol
    Reactiile astea exista la cefalosporine dar sunt destul de rare
    Imi imaginez ce tare te-ai speriat
    In spital cum s-au purtat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alea de care ai zis tu, nu stiu ce sunt, dar probabil ai dreptate!:)) In spital s-au purtat frumos, pentru ca pe o asistenta o cunostea bunica si parca mai era una pe care o cunostea matusa.:)

      Ștergere
  3. Nu știu cum ai rezistat să stai internat o săptămână. Eu am stat doar o noapte la urgență și nu știam cum să plec mai repede de acolo dimineața. Nu pentru că aș fi avut probleme cu personalul spitalului sau mai știu eu ce, doar că urâsc spitalele și era prima oară în 24 de ani când am ajuns la spital.
    Cât am stat la urgență în perfuzii, număram picăturile de la perfuzii, așa de greu a trecut timpul.
    Salvarea am chemat-o o dată pentru mama și încă o dată pentru tat, dar a venit chiar destul de repede, deși stau la 30 de km de cel mai apropiat spital.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu macar mai aveam cativa copii de la alte saloane cu care jucam carti si mai stateam de vorba, ca cei de la mine aveau toti pana in 9-10 ani

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima greseala a fost a doctoritei, care, stiindu-te alergic, ti-a dat antibiotice noi, fara sa iti faca teste sau sa iti dea medicamente complementare, care sa anuleze efectul.
    Dar cel mai rau m-au enervat cei de la salvare, care ma intrebau de ce erai singur acasa la ora 19 seara, la 17 ani si jumatate. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de unde era sa stie ei ce trasee faceam eu inca de cand eram mic. Ca de exemplu ca la gradinita ma duceam singur din teleajan pana... Aici nu mai stiu exact dar cred ca prin Mihai Bravu, dar mai inspre Dorobantu asa...:-?

      Ștergere
  6. Spitalele mă înspăimântă şi când intru în ele X_X. Saloanele alea întunecate cu geamul de la capăt... :-ss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu mai vorbim de miros si de "curatenie", plus metodele "igienice" folosite!

      Ștergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.