marți, 24 iulie 2012

Vara trecuta

      Era cald, dar nu insuportabil ca acum. Am ieşit pe afară cu nişte prieteni şi am mers în parc la Patria(Centru). Acolo ne petreceam mai mereu timpul vara trecută. În fiecare zi erau cel puţin 20-30 de
inşi împărţiţi în grupuri micuţe, dar majoritatea se înţelegeau între ei şi certuri nu se iveau decât foarte rar. Lapte gros, următoarea carte... Jocuri de  copii care ne distrau de minune pe toţi, inclusiv pe cei care veneau în parc doar să se minuneze de tâmpeniile pe care le făceam noi. După o perioadă s-a spart şi grupul ăla. Acum parcul era aproape gol. Ieşeam afară, dar mai rar. O dată cu unii, o dată cu unii... Nu mai era ca înainte.
      Într-o zi, plictiseală maximă, nimic de făcut, toţi pitiţi în casă... Când, mă sună Pitika şi mă cheamă pe afară!:X Prima dată am ezitat. Mă gândeam că nu aş avea ce să fac doar eu şi ea, de nebuni aşa, fără un scop, fără nimic. Dar m-am gândit să accept că oricum nu aveam altceva mai bun de făcut şi până la urmă doar nu-mi refuzam Dementa!:X Am mai ieşit de câteva ori bune cu ea pe afară şi în zilele următoare. Uneori stăteam în parc la Aurora(Vest) şi ne uitam la copiii mici, mâncând seminţe şi aşteptând să cadă vreunul ca să avem şi noi de ce râde!:)) Alteori stăteam în parc, în faţa blocului ei. Loc în care am reuşit imposibilul.:| Am căzut după bancă fără să fiu beat sau altceva, fără să mă împingă cineva, pur şi simplu cum păţesc pisoii care stau lungiţi, dar cu căpşorul puţin ridicat, iar la un moment dat li se închid ochişorii şi le pică capul pe podea ca un bolovan trezindu-i speriaţi din moţăială. Doar că eu, după ce am căzut după bancă, m-am şi rostogolit, de parcă eram în Matrix şi mă feream aşaaa... în slowmotion ca Neo.:D:)) Nici în ziua de azi nu pot să-mi explic ce s-a întâmplat. După vara aia m-am ataşat mai mult de nebună. Dar staţi puţin că am uitat esenţialul... Pitica asta Dementă este sora mea. Nu, nu e sora mea. E prietena mea cea mai buna, ca o soră mai mică(de înălţime, nu şi de vârstă) şi este:( era în clasă cu mine. Să-i fac o mică caracterizare?:-? E pitică, scumpă, FOARTE de treabă/de gaşcă(dacă nu o superi), copilăroasă, nebună şi MĂNÂNCĂ AL NAIBII DE MULT! Serios! De câte ori o auzi ea mănâncă... Şi mănâncă mult la fiecare masă, având cam cinci pe zi, plus gustările dintre ele(care mie unul tot mese mi se par:|). Mi-a fost de foarte multe ori aproape şi am încercat să îi întorc favorul pe cât posibil, cu toate că este greu să mă revanşez faţă de ea.:) Mă distram mereu cu ea şi ne înţelegeam foarte bine.:) Dar din anumite motive a fost necesar ca ea să plece în Spania, la mama ei, acum ceva timp.:( Mi-a promis că vine în vara asta în România, dar nu mai poate... Şi poate sunteţi curioşi să vedeţi cu ce soră mă mândresc eu::DB-)

      Doar ei i-am spus de blog(dintre toţi prietenii mei) şi acum îmi este cititoare fidelă.:D Şi findcă îmi citeşte blogul, chiar dacă mie nu prea îmi convine să fac asta aici, trebuie să îi spun: Te iubesc Demenţicooooo!!! Şi vino în gura mătii şi p-aici că mi-e dor de tine Nebunoo!:X:*>:D< 
      Pitica asta mofturoasă şi câteodată nesuferită e "surioara" mea! Mda... Articol lacrimogen... Pffff... Unul dintre cele mai bune lucruri care s-au întâmplat în viaţa mea. Şi...A plecat...:(:-< Sunt curios care vor fi cuvintele pe care mi le va spune(pe lângă: "Boule! Şi eu te iubesc, dar de ce gura mătii ai scris despre mine...? Şi ai mai pus şi poză:-S") când o să dea de mine pe mess.:D Mi-e dor de tine buăăă!!!:(:-<

12 comentarii:

  1. foarte frumos articol,tine.o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bebe, dar de ce nu ai pus o poza de vara trecuta? Sau de la scoala?
    Parca vedeam pisicuta motaind, in timp ce citeam descrierea ta. :-P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu vrei cam multe:)) Si despre pisicute... Daca nici de ele sa nu mai stiu ca le cunosc mai bine ca pe mine... Nu stiu ce sa mai zic:D

      Ștergere
  3. Sper doar că asta nu se întâmplă celor mai buni prieteni :-s.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a intamplat... Si nu doar o data...:(

      Ștergere
  4. Freatemiu sunt mandra de tine! promit sa citesc fiecare articol :x te iubesc :*:* ( chiar asa fomista suntt? x_X :-s?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poi tu te lauzi mereu cu asta!:P Si ma bucur ca ma citesti si mai ales ca esti mandra de mine:X:P

      Ștergere
  5. Eu nu ma laud... doar iti spun ce fac cand m intrebi:)) . Sunt foarte mandra,chiar daca la scl nu iti prea dadeai silinta aici ai reusit sa-mi atragi atentia >:D< !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba imi dadeam silinta la textele argumentative pe care ni le dadea profa de romana(in clasa ca doar nu eram nebun sa scriu acasa...), pentru ca speram sa o impresionez intr-o zi asa cum a fost intr-a noua parca.

      Ștergere
  6. Si eu mananc foarte mult:))(mersi Doamne ca nu ma ingras:)) ) si mie mi'a plecat o prietena foarte apropiata(bine fie>:p cea mai buna prietena) tot in Spania...dar asta e...prietenia nu tine cont de distanta (chiar daca e mult mai greu acum..)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar greu spre imposibil as putea spune, dar nu renunt la ea nici mort!

      Ștergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.