joi, 21 martie 2013

Banchet in Bucovina

Elevii claselor a XII-a sunt pusi la grea incercare in aceasta perioada. Nu, nu pentru ca urmeaza infricosatorul bacalaureat, ci pentru ca nu se
pot hotari unde sa faca banchetul de sfarsit de liceu. S-au propus zeci de variante, unele fanteziste, altele mai realiste. Unii au inteles ca nu toti au situatii financiare bune, care sa le permita excursii in Bulgaria sau Grecia. Altii ar fi vrut sa ramana in cealalta extrema si sa petreaca doua, trei zile la munte, in cort.
Dar poti duce profesorii intr-un varf de munte, unde capra neagra te priveste la trezire si ursul iti bate in panza impermeabila a cortului noaptea? Doar unul singur a fost de acord cu aceasta propunere. Nici macar fetele nu pareau a fi prea incantate de ideea de a se spala cu apa luata din izvor.
Am auzit si voci care au spus ca un restaurant din oras ar fi solutia ideala. Serios? Imi iau la revedere de la liceu, de la colegi, de la toti acesti patru ani frumosi, care imi vor ramane pe veci intipariti in memorie, stand intepenit pe un scaun dintr-un restaurant oarecare? Apoi ce sa fac? Sa ma intorc acasa, la Manowar si la Lordi? La Travian si League of Legends?
Am discutat indelung cu colegii, cu profesorii, cu dirigintele si am ajuns la o intelegere: vom face o mica petrecere intr-un club, la o ora "adecvata", iar unii dintre noi, cei care vrem sa petrecem mai mult, sa ramanem cu amintiri placute, ne vom organiza si vom merge in Bucovina. Acolo vara este mai prietenoasa cu musafirii, aerul nu este poluat ca la Ploiesti, oamenii sunt primitori,. Proful de geografie a cautat cazare hotel radauti si a gasit un hotel renumit pentru serviciile de calitate pe care le ofera. Zona este plina de obiective numai bune de vizitat.
Profesorul de geografie ne-a spus ca am putea vizita Cetatea de scaun, Muzeul etnografic "Samuil si Eugenia Ionet" din Radauti, Salina Cacica si o multime de manastiri din Bucovina. Spre norocul meu, cu mine vor merge chiar colegii cu care ma inteleg foarte bine, alaturi de care am petrecut patru ani minunati si nu in ultimul rand, cel mai simpatic prof din scoala. ;)

Un comentariu:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.