joi, 21 martie 2013

Bune de dus la expozitie

De cativa ani, la noi in casa s-au cam schimbat rolurile. Vazand ca am rabdare si putin talent, mama a decis ca nu va mai orna torturile, ca va lasa in sarcina mea
aceasta treaba migaloasa. Mi-am dat mereu interesul si am reusit de fiecare data sa imi uimesc parintii si musafirii cu "creatiile" mele. De la tortulete simple, care nu aratau mai spectaculos decat felia din imaginea de mai jos, am ajuns acum sa ornez torturi bune de dus la expozitii.




Nu va ganditi ca reusesc sa fac ceea ce pot face doar maestrii bucatari. Nu. Dar ma straduiesc sa fac unicate, sa ornez asa cum nu am vazut nicaieri. Nu vreau sa ma inspir de la nimeni, dar astazi am gasit in calculator cateva poze salvate de mama si mi-am dat seama ca mai am mult de munca pana cand ajung la nivelul celor care au facut tortul de mai jos:




Eram copil si mama imi facea mereu torturi, dar nu se deranja sa le orneze spectaculos. Sau poate ca nu avea rabdare nici atunci. Cat m-as fi bucurat daca as fi primit un tort Disney de ziua mea, pe la vreo 7-8 ani. :))



Ma tot bate gandul ca pentru Paste sa incerc ceva nou, legat de jocul care ne rapeste duminicile in familie. Stiu ca va fi foarte greu, dar vreau sa incerc. Ce parere aveti despre un tort Monopoly?




Sper ca nu v-am facut pofta... :)) 

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.