joi, 21 martie 2013

Familia de ursuleti

Desi mama nu prea este de acord, noi continuam sa cumparam si sa bem zilnic cel putin un bidon mare de Coca-Cola. La ultima promotie pe care au avut-o,
a dat norocul peste noi si am castigat o "familie de ursuleti". A trecut o saptamana, inca una si Mos-Martinii nu mai veneau.
Ne distram gandindu-ne ca le este teama de clima calda a Romaniei (stiu, e doar un zvon neconfirmat), de ursii carpatini care circula liberi prin orase, de celelalte jucarii din casa. Trecusera mai mult de trei saptamani si nici urma de labe de urs prin casa noastra. Aflase si sora mea (v-am povestit eu intr-un alt post despre ea) ca urmeaza sa imi vina un cadou de la Cola. Normal ca nu am scapat pana cand nu i-am promis ca ii dau ei.
Asa au inceput sa curga mesajele de la ea. Unde imi sunt ursuletii? Ieri mi-am dat seama ca tocmai s-a implinit o luna de cand ii astept. Am intrebat-o pe mama unde este capacul castigator. Durere mare! Mama, harnica doar cand nu trebuie, aruncase capacul, adica tocmai dovada ca sunt fericitii castigatori ai unei familii de ursuleti polari din plus.
Si totusi, dracu' nu este chiar negru. Astazi a venit curierul, ne-a lasat cadoul si a plecat, fara sa ceara dovada pe care nu o mai aveam. :))
Surioara, vino sa iti iei ursuletii!

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.