sâmbătă, 22 iunie 2013

Cine sa le inteleaga...

Abia iesiti de la scoala, toropiti de caldura si nervosi din cauza extemporalului fulger primit in ultima clipa, ne indreptam spre statia de autobuz. Liceeni autentici fiind, ne semnalam prezenta in cartier facand o galagie de
nedescris. Fiecare avea ceva de povestit, fiecare intreba ceva, fiecare raspundea stiind ca nimeni nu asculta cu adevarat.
Doar eu am facut greseala de a apleca urechea la cea ce imi spunea una dintre colege, cu care eram bun prieten. I se rupsese cea mai draguta pereche de balerini, unii roz cu pietricele, care mie nu imi placeau deloc. Dar nu comentez gusturile altora... Incerc sa fiu mereu un domn... :) Ma ruga sa merg cu ea prin oras, sa isi caute ceva de incaltat.
Domnilor, ati fost vreodata cu vreo femeie la cumparaturi? Stiti ce inseamna sa te plimbe o fata din magazin in magazin, sa probeze zeci, poate sute de perechi de incaltaminte, ca mai apoi sa decida ca o strang, ca au o culoare urata, ca nu se potrivesc cu rochitele, ca ... nici nu mai retin ce motive mi-a mai insirat. Soarele ardea cu dusmanie, parca pentru a-mi face mie in necaz, dar prietena mea habar nu avea. Era preocupata doar de pantofiorii ei.
Satul pana peste cap, o conving sa ne oprim la mine o clipa, sa imi iau un tricou mai lejer. Mare noroc am avut in acea zi, ca era mama acasa! Ea a convins-o pe prietena mea sa caute pe internet, stiind ca magazinele online sunt pline de modele si culori fermecatoare pentru ochii unei fete si ca pe multe dintre ele poti cumpara redus. Fara batai de cap, fara transpiratie. Le-am lasat sa aleaga ceea ce doreau din magazinul de incaltaminte, iar eu m-am retras in bucatarie, sa beau o limonada cu gheata. Cand m-am intors, abia mi-am putut stapani rasul. Nu doar colega mea daduse o comanda grasa, ci si mama avea cosul virtual plin de haine. Cine sa le inteleaga pe femei?

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.