marți, 25 iunie 2013

Reduceri de Black Friday

La mine ajung mai greu stirile serioase, probabil pentru ca am invatat de le ocolesc cu eleganta. Are intotdeauna grija mama sa ma puna la curent cu tot ceea ce se intampla important in lume.
Am ajuns sa cred ca si-ar putea deschide fara probleme un site de stiri. Nu ii scapa nici o informatie de cand sta toata ziua pe internet, de cand comunica intens cu alti bloggeri.
Asa am aflat ca exista o zi in fiecare an cand magazinele ofera reduceri substantiale la diverse produse. La inceput, nu am dat nici o importanta acestui lucru. De ce m-ar fi interesat pe mine reducerile? Cei care fac cumparaturile la noi in casa sunt parintii. Este adevarat, de la un timp au inceput sa se sfatuiasca si cu mine, sa ma implice in proiectele legate de casa, insa plimbarile prin magazine le refuz din start. Prefer sa raman in fotoliu, cu ochii in monitor, asteptand intoarcerea lor (uneori pentru a-i critica pe un ton glumet ca nu au cumparat ceea ce trebuia). :)
Abia cand m-am lamurit ca Reduceri Black Friday inseamna ca au reduceri si produsele care m-ar interesa pe mine personal am deschis larg ochii, atent la ceea ce se discuta, la planurile care se faceau. De ce sa nu profit de acesta zi pentru a cere un laptop doar pentru mine? Oricum parintii mei spun destul de des ca am mai avea nevoie de un calculator in casa. De ce sa nu profit, mai ales ca nici nu trebuie sa ies din casa pentru a-mi alege produsul dorit? Este suficient sa rascolesc magazinele online, sa caut ofertele pentru Black Friday Romania.
Sigur, voi fi nevoit sa duc putina munca de convingere cu ai mei, pentru ca planul lor pentru Black Friday nu include si un laptop, dar sper sa reusesc, mai ales ca in aceasta vara munca mea de pana acum va da roade, iar ei vor fi mandri de mine si isi vor dori sa imi rasplateasca eforturile.

2 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.