joi, 26 septembrie 2013

Este necesara o schimbare

Luand in considerare faptul ca am picat BAC-ul, este de datoria mea sa fac ceva "constructiv" cu viata mea in acest an "liber".
Asadar ma simt nevoit sa imi gasesc ceva de munca. Nu am mai fost activ pe blog de foarte mult timp. In perioada asta de "inactivitate" am tot incercat sa recuperez cei patru ani de liceu prin care am trecut ca rata prin apa.
La un moment dat au venit probele de BAC, unde m-am descurcat binisor, tinand cont de pregatirea pe care am facut-o... Insa, cu o zi inainte de proba la romana (asa cum m-am pregatit inainte de oricare alta proba) s-a ivit o "problema" care m-a impiedicat sa invat structura unui comentariu, si sa caut cate ceva despre 2-3 opere care mi le-a recomandat un prieten... 
Acum chiar daca stau mai mult sa imi caut de munca, o sa particip si la SuperBlog!

2 comentarii:

  1. Bafta multa, Ionuț! Sunt curioasa care dintre noi cedeaza primul. :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit in SuperBlog! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes si inspiratie, atat in blog, cat si la scoala si/sau la munca! Sa ne citim cu bine! :)

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.