miercuri, 9 octombrie 2013

Adevărat medicament

      După ce ani de zile m-au poreclit Bec, Zeul Luminii din cauză că îmi plăcea să mă tund foarte scurt sau chiar să mă rad în cap, colegii au avut surpriza de a mă vedea după vacanță cu plete. Nu aveam
părul foarte lung, dar în comparație cu felul în care mă văzuseră mereu, acum li se părea că semăn a rocker. Nu îmi displăcea comparația, mai ales că acasă ascultam doar Manowar, Lordi și Cargo.
      Poate știți, poate nu știți cât de urâtă este perioada intermediară, când părul nu este suficient de scurt pentru a-l aranja cu prosopul, nici destul de lung pentru a-i da o formă interesantă. Pe mine, această perioadă m-a făcut întotdeauna să mă tund, din cauza senzației că stagnează, că nu mai crește. Apoi mi-a venit ideea de a-mi face o creastă pe mijlocul capului. Modernă și bună de ascuns faptul că părul nu e nici lung, nici scurt, nu?
      O perioadă totul a fost bine, exceptând poate certurile cu profesorii care nu suportau să mă vadă ca pe un cocoș întors de la discotecă. Gelul pe care îl foloseam costa mai puțin decât două bilete de tramvai, rezista eroic la mângâierile fetelor, la trântele pe care le făceam cu băieții și la ploile care mă prindeau fără umbrelă. Ca orice produs chinezesc, bun la el era doar prețul.
      La nici 19 ani, descopeream că părul pe care îl îngrijeam cu atâta ardoare și îl ungeam cu atâta gel, prefera să stea în chiuvetă sau în cadă. Îmi venea să îl iau de acolo și să îl lipesc înapoi cu niște superglue. Nu era posibil să mi se întâmple tocmai mie grozăvia, mai ales după ce glumisem pe această temă și îmi tachinasem un bun prieten!
      Oripilat, i-am vorbit mamei despre problema mea. De când aștepta ea momentul! Mereu îmi spusese că nu e bun gelul, că mă voi trezi chel la 20 de ani. Îi dădusem apă la moară... După ce mi-a amintit toate sfaturile pe care mi le dăduse, a binevoit să îmi spună care este soluția. În primul rând, renunțarea la gelurile chinezești, de proastă calitate. În al doilea rand, folosirea produselor despre care eu spuseam că sunt pentru fete.


      De teamă că voi rămâne definitiv Zeul Luminii, am acceptat să îmi cumpere un șampon anticădere de la Farmec, firmă românească renumită în întreaga lume. Îmi spusese că produsele Farmec din gama Gerovital Plant Tratament sunt la limita dintre cosmetice pentru înfrumusețare a părului și cele farmaceutice, dar până când nu am văzut că în chiuvetă și în cadă rămânea tot mai puțin păr, nu am crezut. Puteam preveni o eventuală viitoare calviție doar spălându-mă normal la cap cu șamponul anticădere.
      Mi se părea un miracol... Acest șampon îmi îmbunătățea metabolismul celular și îmi întărea rădăcina firelor existente. Adevărat medicament, conținând complexe bioactive Procapil și Biocapigen! Urmează să îmi cumpăr și Ser anticădere. Am învățat să recunosc sigla brandului Farmec și l-am recomandat tuturor colegelor mele de clasă, pentru că le auzisem de atâtea ori plângându-se că le cade părul, că li se îngrașă prea repede sau că li se încurcă.


Gerovital Plant Tratament,
Adevăratul medicament,
Mi-a păstrat podoaba capilară
Ce-acum e cea mai frumoasă din țară.

Bec, Zeul luminii, alt băiat va fi,
De șampon anticădere nu va folosi.
Îmi pot lăsa și părul lung de-acum
Știind că există șampon control sebum.

Cu Farmec ești mereu fermecător
Părul nu se mai pierde pe covor...
Ascultați ce vă spun eu, pentru că
sunt doctorul personal al părului meu.

Acest articol este scris pentru proba 3 a competiției SuperBlog 2013.


Un comentariu:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.