luni, 7 octombrie 2013

Diminețile mele

      M-am ferit de când mă știu de fructele autohtone și de legume, ba chiar obișnuiam să glumesc, spunând că leguma care îmi place cel mai mult este carnea. Întotdeauna mama a recurs la tot felul de tertipuri
pentru a mă convinge să mănânc o bucățică de morcov din ciorbă sau o felie de pâine cu salată de vinete. Cine ar fi crezut că astăzi, la aproape 20 de ani, voi ajunge să mă trezesc dimineața căutând mere prin bucătărie și visând la storcătoare de fructe?
      Ce anume a provocat această schimbare? Poate că veți râde, poate că nu... Prietena mea a fost cea care m-a convins să îmi schimb stilul de viață, să renunț la cafelele băute pe stomacul gol, să nu plec la școală nemâncat, cum făceam în ultimul timp, să nu mai dau deoparte din farfurie legumele. Așa am descoperit gusturi despre care mama îmi vorbise mereu și pe care eu refuzasem să le încerc.
      În casa prietenei mele am văzut primul storcător cu presare la rece și am băut primul suc natural făcut dintr-un amestec de fructe și legume, de al cărui gust m-am îndrăgostit. Așa se face că acum îmi încep diminețile cu un duș aproape rece, o serie de flotări și abdomene, un mic dejun alcătuit din pâine friptă unsă cu unt și gem, apoi un pahar de suc proaspăt de portocale, stoarse manual într-o caricatură de obiect din timpuri străvechi. 
      Nu sunt o fire visătoare. Dacă îmi doresc un lucru, trebuie să fac ceva pentru a-l avea. Am convins-o pe mama că avem nevoie de storcătorul de fructe Hurom, despre care am aflat detalii pe internet, într-un magazin online. Acest storcător poate presa la rece, prin sistemul inovator SLOW SQUEEZING SYSTEM, orice tip de fructe, frunze și rădăcinoase, păstrând astfel mai multe vitamine, minerale, nutrienți, enzime și antioxidanți.



      Cum vor arăta diminețile mele atunci când argintiul Hurom va trona pe masa din bucătărie? Vor fi mai sănătoase, mai bogate și mult mai aromate. Având funcțiile de masticare și presare, 70 de rotații pe minut, ax melcat din ultem (un polimer de 8 ori mai dur decât melamina) și putere de 150 w, storcătorul Hurom îmi va oferi mie și familiei mele sucuri naturale, bogate, care își vor păstra culoarea și gustul inițial. 

Cu acest articol particip la cea de a doua probă din cadrul competiției SuperBlog 2013.

Un comentariu:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.