luni, 21 octombrie 2013

Dublă personalitate

      Parcă dorind să mă țină ocupat, mama mi-a povestit cândva despre ștampilele cu care se juca ea în copilărie, făcându-mă să îmi doresc și eu. Nu eram încă la școală, dar îmi plăcea să meșteresc,
să îmi inventez jocuri și jucării noi. Sfătuit de mama, mi-am făcut propria ștampilă rudimentară, formată dintr-o gumă de șters tăiată cu cutterul în așa fel încât numele meu să iasă în relief.
      O buretieră îmbibată cu cerneală, guma de șters înfiptă într-un creion și gata ștampila cu care semnam biletele pe care i le scriam mamei. Nu știu pe unde s-a rătăcit, dar îmi amintesc cum mai târziu, când bunicii mei și-au deschis o firmă, tânjeam să le folosesc toate acele ștampile Trodat pe care le aveau. Bine-nțeles că îmi era interzis să le ating! Oricât i-aș fi rugat, bunicii mei refuzau să îmi dea pe mână acele ștampile.
      Îmi plăceau culorile lor aprinse, îmi plăcea să ascult sunetul pe care îl făceau când erau folosite și visam la ziua în care voi fi avut propria mea firmă, propriile mele ștampile. Anii au trecut, eu am crescut, dar gândul la ștampile nu m-a părăsit. Nu am propria firmă, dar asta nu mă împiedică să visez la ziua în care îmi voi comanda o ștampilă personalizată.


      După cum știu toți prietenii mei, eroul meu preferat este și probabil va rămâne Inuyasha, personaj pozitiv dintr-o poveste animată. Jumătate om, jumătate demon, Inuyasha m-a ținut multe seri cu ochii lipiți de televizor și prin multe caiete de școală și-a așezat chipul. Cu părul alb, cu ochii roșii, cu urechi ascuțite, de lup, l-am desenat de zeci de ori și i-am folosit numele în mai toate jocurile pe care le-am jucat online.
      Chiar și când unul dintre prietenii mei a decis să își facă un tatuaj, primul meu gând a fost că eu mi l-aș tatua pe Inuyasha. Ați înțeles ideea, nu? În sinea mea, probabil asociez personalitatea mea cu a eroului, așa că nu trebuie să mire pe nimeni ideea de a-mi comanda ștampile online cu chipul omului-demon Inuyasha, ștampilă cu care să mă joc așa cum îmi doream în copilărie și cu care să îmi fac prietenii invidioși.


      Mi-aș ștampila prietenele, să nu uite cumva că unul este Inuyasha, iar eu sunt cea mai reușită sosie a sa :) , mi-aș pune ștampila pe tricouri vara, pe cd-urile care îmi aparțin, pe cărțile citite și poate chiar pe mingea de fotbal. Mă gândesc că nu e o idee prea rea să îmi comand un pix cu ștampilă, pentru a putea pune și semnătura peste ea, să par director adevărat. Aș prefera o ștampilă pe care să scrie:

Inuyasha
Omul-Demon


      Poate unii dintre voi vor considera că este o copilărie ceea ce vreau să fac, însă vă asigur că nu este așa. Ce ar fi viața, dacă am sta mereu serioși? Cât de tristă ar fi viața, dacă nu ne-am bucura de fiecare clipă a ei și de toate jucăriile pe care ni le scoate în cale?

Articol participant la competiția SuperBlog 2013, proba sponsorizată de

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.