sâmbătă, 26 octombrie 2013

La majoratul unei prietene

      M-a întrebat într-o zi verișoara mea dacă mi-ar plăcea să merg cu ea la majoratul prietenei sale, să mâncăm și să bem pe săturate, să dansăm și să ne distrăm.
Cum aș fi putut refuza asemenea ofertă? Eram chiar curios să le vad casa despre care auzisem atâtea lucruri faine, să îi cunosc pe membri acelei familii și mai ales să încerc să o cuceresc pe frumoasa prietenă a verișoarei mele, colegă de facultate cu noi.

      M-am îmbrăcat elegant, m-am parfumat și am pregătit câteva cadouri simbolice pentru fiecare în parte, sperând să fac impresie bună. Ajunși în fața casei, mi-am simțit palmele cum transpiră de emoție și am avut o scurtă ezitare. Mi-am luat inima în dinți și am intrat în urma verișoarei mele. Casa lucea de curățenie și răspândea miresme florale, proaspete, de trandafiri albi.

      Am fost întâmpinați de sărbătorită, fata cea mare a familiei, floare de care se lipiseră ochii mei de la o vreme încoace. Mi-a zâmbit îmbietor și ne-a poftit în salonul spațios. Pereții erau acoperiți de tablouri scumpe, mobila era de lemn natural, statuete migălos lucrate tronau pe mobilă, iar covoarele pufoase mângâiau picioarele, lăsând senzatia că vor să mă salute.

      L-am salutat respectuos pe tatăl fetei, privindu-l o secundă în ochi, ca pentru a-i arăta că am gânduri serioase, că sunt băiat de încredere. I-am văzut privirea severă, i-am văzut colțurile gurii imobile, parcă avertizându-mă că nu este de glumă cu el. Îl apreciam și îl respectam, admirând ceea ce reușise să facă pentru familia lui. Nu am rezistat să nu îi fac o poză, să vi-l arăt și vouă. Este încă tânăr și în putere, are propria firmă, cu care câștigă atât cât are nevoie pentru a-și întreține familia., pentru a-și crește frumos fetele.



      Apoi am dat ochii cu mama sărbătoritei și m-am relaxat. Este o doamnă de o bunătate rară, ce i se citește în fiecare gest, în fiecare mișcare. Fiind casnică, ea ține familia închegată, ea aranjează totul cu rafinament prin casă, ea a crescut mândrețea de fete pe care le admiră astăzi musafirii. Ea este îngerul păzitor. Fină, elegantă, blândă, acoperită de cristale Swarovski ce o pun în valoare, doamna mi-a trezit sentimente alese, m-a făcut să înțeleg de ce se spune că femeia trebuie să fie pumn de fier în mănușă de catifea.



      Micuța surioară a sărbătoritei m-a prins de mână și m-a condus spre canapeaua comodă. Avea mâna caldă și sinceră. Am simțit cât este de curioasă, de dornică să fie răsfățată de prieteni așa cum era și de familie. Am îndrăgit-o din prima clipă și i-am promis în gând să îi fiu mereu prieten, chiar dacă ea este încă elevă de gimnaziu, iar eu student.



      Lângă mine s-a așezat prietena verișoarei mele, fata pentru care venisem la petrecere. Cum aș putea descrie în cuvinte ce am văzut și ce am simțit când parfumul ei m-a învăluit, când zâmbetul ei a înflorit pe chip, când căldura trupului ei mi-a curentat trupul înfierbântat? Este o adevărată prințesă! Gingașă, cuminte, simplă și sofisticată în același timp, emotivă, sensibilă, feminină până în vârful unghiilor.



      Îmi doresc din suflet ca atunci când voi avea propria mea familie să am lângă mine asemenea bijuterii cu cristale, o soție și două fete frumoase, care să mă facă mândru și fericit, așa cum este capul familiei LuxuryGifts.ro. Despre ceea ce am făcut la majorat și despre cum am cucerit-o pe prințesa mea, într-un episod viitor.

Articol participant la competiția SuperBlog 2013.



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.