marți, 22 octombrie 2013

Lumi paralele

      Trăind în palatu-mi de cleștar, am descoperit de timpuriu ce înseamnă să fi neînțeles de propria familie, să ai senzația că în casa ta sunt două lumi paralele. Una a familiei, în care se discută despre facturi si
nevoi ale copilului și una a mea, copilul, o lume în care virtualul se împletește armonios cu realul.
      Eu le spun părinților că studiez părerile jucătorilor de pe forum gaming, ei îmi pun pe birou cărți scrise de Eliade și Balzac. Eu le spun că aș vrea să câștig Diablo III la un concurs, ei vin grăbiți cu o cutie în care stau cuminți niște pantofi sport nou-nouți. Eu le spun că studiez oferta unui magazin online pentru a alege una dintre cele mai bune plăci video de pe piață, ei vin cu un nou telefon de fițe, crezând că mă voi bucura.
      Le vorbesc entuziasmat despre placa video NVIDIA Gainward Geforce GT 640, având frecvență procesor 900 MHz, capacitate memorie 1024 MB, frecvență memorie 1782, tip memorie DDR3, procesor grafic GK107 și răcire activă, cea mai potrivită pentru nevoile mele de jucător împătimit.
      Părinții mă privesc uimiți, neînțelegând nimic și îmi spun că este o modă trecătoare, că jocurile online vor dispărea în viitor, așa cum au dispărut jocurile copilăriei lor. Le explic cu răbdare că jocurile online, așa cum le știm acum, este posibil să dispară, însă vor fi rapid înlocuite de ceva mai evoluat.
      Îmi imaginez cum mă voi distra conectându-mi mintea, cu ajutorul unui aparat, la jocul propriu-zis și cum voi putea da comenzile doar gândind, fără să fiu nevoit să ating taste și butoane. Personajele și panorama jocului se vor transforma în mintea mea, căpătând forme și culori noi, așa cum se întâmplă acum cu cărțile pe care le citim. Fiecare dintre noi își imaginează altceva citind, dar toți respectă linia trasată de autor. În jocuri, regulile vor rămâne cele stabilite de creatori, însă imaginile se vor forma după imaginația noastră.
      Creierul îți joacă feste, făcându-te să crezi că este doar o altfel de poveste. În realitate, cele de mai sus reflectă atât părerea mea despre NVIDIA, pe care o prefer, deși nici plăcile video ATI nu sunt rele, cât și cea despre jocurile online.
Voi cum vă imaginați viitorul jocurilor online?



Articol participant la SuperBlog 2013.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.