miercuri, 30 octombrie 2013

Unit cu hibridul

Ia-ţi inima-n dinţi şi nu mai fi timid, 
Redescoperă lumea dintr-un hibrid.
Descuie uşa, aşază-te în maşină
Şi-ai să vezi Toyota în altă lumină.


Motor electric, motor convenţional,
Oferă împreună ieşirea din banal.
Un Yaris Hibrid vineri am testat
Şi încă am senzaţia că am levitat.


Cerul şi pământul se contopeau,
Stelele toate parcă îmi vorbeau,
Umbra de frâne lungite pe pământ
Îmi dă energie să-mi pot lua avânt.

În acele clipe eram mai mult decât om,
Unit cu hibridul devenisem supra-om.
Aveam puterea de-a urca pe nori
Şi de-a lăsa în urmă câţiva sori.


Prius şi Auris Hibrid aş testa acum
Căci vreau iar să plutesc pe drum.
Să pot atinge cu mâna norul pufos
Şi dacă se poate, să nu mă dau jos.

Uniţi întru veşnicie, eu şi hibridul
Să fim strigaţi prin oraş: om-bolidul.
Motorul electric de îl voi folosi
Carburant eu clar nu voi irosi. 

Rotesc încrezător la dreapta de volan 
Ştiind că într-o clipă a mai trecut un an.
Ecologist mă simt din cap până-n picioare,
Fiindcă emisia de CO2 nu mai apare.

Rotesc mândru la stânga de volan
Convins că voi ajunge pe alt plan,
Zgomotul de fond cu totu-i dispărut
Viaţa pare să aibă un nou început.

Articol scris pentru competiţia SuperBlog 2013, proba sponsorizată de 





0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.