marți, 12 noiembrie 2013

Ce lipseşte? Concurs!

Este adevărat că până de curând nu mi-ar fi trecut prin cap să organizez pe blogul meu un concurs, însă propunerea celor de la LuxuryGifts.ro, de a sponsoriza joaca dintre bloggeri şi cititorii lor, m-a
făcut să nu stau o clipă pe gânduri, mai ales că se apropie sărbătoarea Crăciunului şi tradiţia cere ca fiecare dintre noi să ofere cadouri celor dragi.

Când eram copil, Moş Crăciun mi-a adus în dar o cutiuţă muzicală pe care am îndrăgit-o din prima clipă. Nu avea bijuterii cu cristale, dar era a mea, era semn că am fost cuminte şi asta îmi era de ajuns. După ce mama stingea lumina în cameră, puneam cutiuţa muzicală să îmi cânte şi melodia simplă ce răsuna din ea mă adormea uşor. Nu mi-am amintit de cutiuţa mea dragă până când nu am intrat pe site-ul celor de la LuxuryGifts.ro, iar acum, că am intrat, mă gândesc să fac şi eu cadou de Crăciun, unui copil cuminte, o cutiuţă muzicală.

Vouă vă voi oferi un voucher cu 50 % reducere la o pereche de butoni sau o bijuterie fantezie dintre cele ce se găsesc pe site-ul LuxuryGifts.ro, la alegere, dacă îmi spuneţi ce alte cadouri pentru sărbătorile de iarnă v-ar plăcea să găsiţi pe acest site. Nu vă grăbiţi, studiaţi cu atenţie toate categoriile şi veniţi cu ceva nou, despre care sunteţi siguri că nu se găseşte acolo.

Concursul este valabil până în data de 21 noiembrie, iar câştigătorul va fi ales de mine cât de repede voi putea, în funcţie de răspunsul dat. Ştiu, sunt subiectiv, dar acesta este de fapt farmecul concursului, nu? 

Articol participant la competiţia SuperBlog 2013.

Update: Pentru ca am avut un singur concurent interesat de premiul oferit de LuxuryGifts.ro, ca vreau sau ca nu vreau, se cuvine sa i-l acord. Glumesc, bine-nteles. Asadar, castigatoarea voucherului este Vienela.


Un comentariu:

  1. M-am uitat de cateva ori pe site-ul LuxuryGifrts, dar parca nu am vazut sa lipseasca ceva. Cele mai multe obiecte de acolo sunt potrivite pentru orice moment din an, fie vara, fie iarna, fie zi obisnuita sau mare sarbatoare. Poate ca mi-ar fi placut sa aiba mai multe chestii ornamentale de birou...

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.