duminică, 24 noiembrie 2013

Cum visează un copil?

Poate că o anumită poveste o veți uita, poate că nu veți întâlni oameni care să vă spună, însă articolul meu va dăinui aici atâta timp cât va dăinui internetul. Veți putea oricând să reveniți, să
recitiți, să cereți detalii, dacă ceva nu vă va fi pe deplin lămurit. Astăzi, în calitate de ambasador, am onoarea și plăcerea de a vă anunța că Toyota a organizat, ca în fiecare an, competiția Dream Car Art Contest.



Ce înseamnă acest lucru? Că orice copil de până în 15 ani poate participa la concurs, cu acordul părinților, bine-nțeles. Mașina visurilor este un vis pe care orice copil cu talent la desen îl poate aduce la viață, dacă este înscris de părinți în competiție. Copiii sunt inocenți și au imaginația bogată, ei sunt viitorul, în ei ne este speranța, ei sunt cei care trebuie să învețe și să ducă învățătura mai departe. 

Eram copil și mama mă lăsa singur în casă, cocoțat în vârful patului, cu o cutie de creioane colorate lângă mine, cu planșe de desen pe picioare. Nu mă plictiseam niciodată, ba chiar uitam de alte nevoi cu gândul că trebuie să termin de desenat ceea ce începusem. Ideile îmi veneau una după alta și aș fi vrut să le așez pe toate pe coală. Nu îmi reușea mereu așa cum mi-aș fi dorit, pentru că unele erau de-a dreptul fanteziste, prezentau un viitor altfel, însă am convingerea că s-ar fi potrivit de minune în concursul despre care vă vorbesc.

Mașinile pe care le desenam cândva erau toate nerealiste pentru acel moment, însă perfect valabile într-un viitor mai apropiat sau mai îndepărtat, când știința va fi mai evoluată. Visam să schimb lumea cu ideile mele, chiar și când am mai crescut. Am convingerea că orice copil din lume se visează un mic erou și poate veni cu idei noi, care să ne arate printr-un simplu desen o lume mai frumoasă, mai bună, mai ușoară. Trebuie numai să le dăm posibilitatea de a se manifesta, de a-și expune ideile în desene și de a arăta lumii cum văd ei viitorul. 

Copiii voștri cum văd viitorul? Ne ajutați să vedem și noi ce văd ei? Ce înseamnă pentru copiii voștri mașina visurilor? Cum visează copiii voștri? Înscrie copilul în competiția Dream Car Art Contest și Toyota îl va premia, dacă este talentat! Toate detaliile pot fi găsite în secțiunea de concurs a site-ului Toyota.



Articol participant la competiția SuperBlog 2013. 

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.