marți, 26 noiembrie 2013

Micuța mea comoară blondă

Draga mea L,


Mi-ai fost colegă de clasă câțiva ani, ne-am fost alături unul altuia la bine și la rău, ne-am înțeles mereu de minune. Între noi nu au existat secrete, nu au fost certuri sau animozități. Erai sora mea,
eram fratele tău, așa cum uneori nici frații buni nu reușesc să fie. Îți amintești iarna în care m-ai plimbat prin tot orașul până când am înțepenit de frig, doar pentru că voiai nu știu ce ghetuțe îmblănite și nu găseai? Eu nu am uitat, mai ales că într-un final le-ai cumpărat și de atunci a început calvarul și plăcerea mea, agonie și extaz.

Cizmulițele erau drăguțe și veneau foarte bine în piciorul tău fin, însă talpa lor era de groază. Nu puteai face nici măcar un pas fără să aluneci, iar asta a însemnat ca întreaga iarnă să te iau de acasă, să te duc până la școală, să te duc înapoi acasă. Te bombăneam în fiecare zi, dar în același timp eram mândru să te am la brațul meu.

Aveai o obrăznicie simpatică și greu puteai fi potolită când cineva te enerva. Eram singurul care reușea, chiar dacă uneori însemna să primesc eu pumnișorii tăi nervoși. Erai micuța mea comoară blondă, surioara mea dragă și credeam că nimeni nu ne va putea despărți vreodată. Viața! Viața a fost cea care ne-a despărțit, atunci când a fost nevoie să te muți, împreună cu familia ta, într-o altă țară. Ai plâns, te-ai rugat, ai făcut promisiuni. Nimic nu a contat. Aveai de parcurs un drum, un drum în care eu nu existam decât virtual, atunci când discutam pe internet.

Acolo, în acea țară caldă, ți-ai făurit un vis. Îmi vorbeai uneori despre el, iar eu îți sesizam lacrimile pe care încercai să le ascunzi. Visul tău era frumos, dar nu credeai în el. Încercam să te încurajez, să îți suflu vânt în pene, să poți zbura. Dar tu ești încăpățânată și faci numai ce vrei. Visul tău era doar un scut pe care îl țineai strâns pentru a te proteja. Nu aveai puterea de a-l face să se nască. Mă durea sufletul și îmi doream să am puterea de a-ți fi iar aproape, de a te împinge de la spate. Dar nu aveam această putere.

Apoi am găsit pe pagina de facebook a LuxuryGifts.ro, în colecția Citate motivaționale cu cristale Swarovski, citatul "Un singur lucru face un vis imposibil: frica de eșec" și gândul mi-a zburat la tine, la temerile tale și te-am asemănat cu micuța pasăre colibri care însoțea acest citat. Vreau să ți-l dăruiesc, bijuterie mică, și sper ca el să te ajute, să îți dea aripile care ți-au lipsit până acum, să poți zbura acolo unde îți dorești, acolo unde îți doresc.



Articol participant la competiția Superblog 2013.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.