joi, 28 noiembrie 2013

Parteneriatul în blogosferă

Fiind ocupat cu școala, nu m-am implicat prea tare în blogosferă până acum (dar am de gând să o fac în viitor, pentru că înțeleg oportunitățile pe care le oferă), însă cunosc bine puterea pe care o au
bloggerii în online. Formează parteneriate, colaborează, se împrietenesc și se ajută între ei.

Unul dintre cele mai bune instrumente de măsurat activitatea unui blogger și impactul pe care îl au articolele sale este Zelist Monitor. Din câte am auzit, de acolo își "recrutează" companiile viitorii colaboratori, pentru că acolo se vede cel mai bine unde este situat un blogger, viitor partener, în raport cu ceilalți. Parteneriatele dintre bloggeri le aduc tuturor vizibilitate, îi ajută să își facă blogurile cunoscute și să crească în Zelist


Parteneriatele dintre bloggeri și companii apar atunci când bloggerul scrie bine, are cititori fideli și este bine poziționat în blogosferă, iar compania este în căutarea unor bloggeri care să o ajute să crească, să se facă remarcată și apreciată.

Aceste colaborări servesc atât bloggerilor, care dovedesc astfel că sunt de încredere și capabili să sprijine o firmă, iar pentru asta sunt recompensați financiar, cât și firmelor care își văd atinse obiectivele- ajungerea pe prima pagină în căutările google, faimă în blogosferă și implicit în online, vânzări.

Am intrat în competiția Superblog dintr-o ambiție, dintr-un pariu făcut cu mine și sunt la un pas de a-mi dovedi că pot face tot ce vreau atunci când asta îmi propun. A fost un drum lung și greu, însa mi-a adus și satisfacții. Am scris în multe registre, în funcție de cerințele fiecărei probe, am învățat multe despre oameni și despre advertoriale, am și câștigat o probă, ceea ce mi-a adus un premiu. 

Sper din toata inima ca și organizatorii, și sponsorii acestei competiții să fie mulțumiți, să își fi atins obiectivele pe care și le-au schițat la început. Știu că unii bloggeri au ocazia, la final de competiție, să devină blogger partener, însă nu înțeleg exact ce semnificație are această numire, deși am urmărit emisiunea RadioLinx.ro la care a fost invitat Spanac.eu. Am înțeles că poate fi de mare ajutor blogului, datorită vizibilității și linkurilor oferite de SuperBlog și sper că a simțit aceeași satisfacție pe care o simt eu în acest moment, când sunt aproape de a spune stop-joc, mândru că am dus competiția la bun sfârșit, că sunt blogger finalist.

Sper ca, pe viitor, acest parteneriat cu Superblog să se dovedească a fi benefic, sper să mă pot implica mai mult în blogosferă și să prind parteneriate bune cu bloggeri și firme. 


Articol participant la SuperBlog 2013.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.