joi, 28 noiembrie 2013

Șosele albe și crema din poșetă

Nu cred că aveam mai mult de patru ani când am văzut-o pe mama ieșindu-și din fire de supărare, iar după câteva clipe izbucnind într-un râs de nestăvilit. Cât timp a stat ea sub duș, eu mi-am
făcut de lucru pe covorul din sufragerie cu niște mașinuțe. În acea zi văzusem cum niște muncitori vopseau șoseaua, accentuând dungile albe care separă cele două sensuri.

De ce să nu fac același lucru cu șoselele pe care circulă mașinile mele? Mi-am făcut ochii roată prin cameră și primul lucru pe care l-am văzut a fost recipientul în care se afla lăptișorul de matcă Doina. O văzusem pe mama de multe ori (dimineața, seara, în vacanțe) întinzându-și crema pe față și pe mâini (mai târziu am aflat că femeile își dau cu cremă pe întregul corp). Masa mâinile și tenul până când crema intra în piele, ba chiar îmi spusese că datorită produselor brandului Doina pielea este mereu hidratată, catifelată, strălucitoare (sigur, mie mi-a spus pe înțelesul meu, că pielea îi seamănă cu cea a unui bebeluș, fină și parfumată, însă astăzi sunt în măsură să descifrez tainele acestor creme de la Farmec).

Am strâns bine bidonelul și am întins lăptișorul de matcă pe covor, încercând să fac dungile cât mai drepte, exact cum văzusem la muncitori. Covorul s-a umplut rapid de cremă, iar eu am putut plimba mașinuțele pe șoselele abia trasate. Singurul meu regret este că nu m-am priceput să îi fac mamei o poză în momentul în care a intrat în sufragerie.

Este cea mai dragă amintire pe care o am despre Doina, brandul Doina. Ceea ce îmi face și mai drag acest brand este faptul că și prietena mea are o vedetă în poșetă, o cremă Doina fără de care nu pleacă de acasă, iar de curând am aflat de o colaborare Krem (unul dintre preferații mei) și Farmec. 





Nu mă pot abține să nu fredonez alături de Krem:

DOINA- o vedetă în poșetă
DOINA- de top, dar nu secretă
DOINA- legendar, strămoșesc
DOINA- original, românesc!



Ionuț, cânți fals! Stai jos! Doi, na!


Articol participant la competiția Superblog 2013.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.