marți, 3 decembrie 2013

Cadouri pentru Craciun

Fiind copil bloguri cutreieram si uneori aflam ca anumite site-uri pregatesc tot ce au mai bun pentru cumparatorii care au nevoie de cadouri pentru Craciun. Bloggeri prieteni sau chiar simpli
necunoscuti au intotdeauna grija sa recomande cele mai bune produse existente pe site-uri, iar eu verfic intotdeauna si le ascult sfaturile. Pana si eu am facut acelasi lucru cand am gasit cate ceva interesant, ba chiar am scris o multime de articole in cadrul unei competitii, iar asta ii va ajuta pe cititorii mei sa stie de unde pot cumpara lucruri de calitate.

La un pas de sarbatorile de iarna, dadeam din colt in colt nestiind ce fel de cadouri sa cumpar. Nu, nu pentru familie, ca parintii imi trec cu vederea orice si inteleg ca Mos Craciun nu este mereu darnic, insa anul acesta urmeaza sa merg de Craciun la prietena mea acasa si nu ma pot prezenta la parintii ei cu mana goala. M-am decis sa cumpar ceva dragut de la magazinul Borealy.ro, pentru ca au o multime de lucruri interesante, potrivite in orice imprejurare. Chiar va invit sa vizitati site-ul, cu promisiunea ca nu veti regreta. Am vazut atat de multe cadouri frumoase acolo!

Mi-a fost foarte greu sa ma decid, pentru ca tot ce am vazut in acest magazin imi place, dar pana la urma, cu ajutorul mamei mele, care a stat mai mult de o ora cu ochii la tot ceea ce este afisat pe site, am hotarat sa cumpar Cadou vin fiert pentru Mos Craciun 2013. M-a atras in primul rand ideea de cadou pentru mos, mai ales ca nimeni nu se va supara (tatal prietenei mele este inca tanar). Cadoul contine un suport pentru sticla de vin, o cana pentru vin impreuna cu doua figurine Mos Craciun, o sticla de vin Beciul Domnesc Merlot 2007 si trei globuri Winter incasabile. M-a incantat faptul ca absolut totul simbolizeaza la acest cadou Craciunul.



Vinul il vom bea toti la masa sau poate ca il vor pastra si vom bea ceea ce au ei in casa (adus de la tara), cana de vin va deveni probabil preferata mamei prietenei mele, iar suportul pentru sticle ii va aminti tatalui de mine intotdeauna. :) Deci voi face cumparaturi pentru intreaga familie, voi face impresie buna si le voi lasa o amintire placuta. Spuneti voi, nu este cel mai potrivit cadou pentru ziua de Craciun? Eu numai privind fotografia visez ca intr-o zi sa primeasca si ai mei o cana cu ho, ho, ho si un vin bun. 


Un comentariu:

  1. Buna ziua,

    Va rog sa-mi spuneti cum va pot contacta (o adresa de email sau un nr de telefon)

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.