duminică, 8 iunie 2014

Promotia la Pall Mall 2014

Pe aici, mai toti suntem fumatori de Pall Mall, asa ca profitam pe cat putem de noua promotie, cea a anului 2014. Sau cel putin asta incercam, caci nu ne iese asa cum neam dori. In pachetele de Pall Mall negru (nu stiu daca si la alte sortimente) se gaseste cate un cartonas cu un cod ce trebuie introdus pe siteul destinat campaniei. Avand trei fumatori in casa, adunam destule cartonase in fiecare saptamana.
Ei bine, noi am decis, de comun acord, sa ne incercam norocul la promotia cu excursia la Sighisoara, oras medieval pe care ne dorim sa il vedem de foarte mult timp.

Degeaba am incercat toate codurile adunate pana acum, ca norocul ne-a ocolit de fiecare data. Gabi, in schimb, a avut mult mai putine coduri decat noi si deja se poate lauda ca este posesorul a doua perechi de ochelari de soare si un pachet de tigari, toate primite in urma inscrieii codurilor de la Pall Mall. Spuneti voi, exista dreptate pe lume? :)

Tocmai acum, in timp ce scriu, am aflat ca a dat si peste noi marele noroc. Nu, nu am pus mana pe excursi mult visata, ci am primit un pachet de tigari, pe care il voi ridica maine de la o benzinarie din oras. Dar noi continuam sa fumam, asa ca ne puteti tine pumnii, poate avem si un strop de noroc, sa castigam. Daca sunteti fumatori de Pall Mall negru, cumparati pachetele semnalizate cu dunga galbena si introduceti codul de pe cartonase, urmand instructiunile. S-ar putea ca excursia spre Sighisoara sa va astepte chiar pe voi! 

9 comentarii:

  1. Si eu am castigat pana acum 3 pachete de tigari si 3 perechi de ochelari. Dar nu am ridicat inca ochelarii... sui nt curioasa tare ce model sunt. Nu pui o poza sa vad si eu cum arata?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, eu tocmai azi am bagat 3 coduri iar unul din el a fost castigator.Am castigat o pereche de ochelari. Sunt exact ca cei dupa site unde bagati codurille, sunt foarte multumita de ei...sunt atat de fini la atingere ce sa zic sunt ok..plus au garantie la ei si husa. Am mai castigat de knd e campania 2 pachete de tigari...dar pica foare foarte greu de vacanta nici numai zic ca daca nu am bagat o groaza de coduri...dar stiti cum e cu vacanta eu poate am 5 coduri si le bag p toate intr-o vacanta...si poate ca in alea 5 coduri era castigator unul la alta vacanta si uite asa....pierzi vacanta ca nu sti unde sa le folosesti. ciao

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost in 4 Benzinarii Mol si nu aveau. Ai draqu de mincinosi. Tatamare o sa mai fumeze tigari produse de ei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,am castigat vacanta de la pall mall,la Vama -Veche,dar au trecut 2 luni si nimic,ma paseaza ce colo colo cei de la PALL-MALL SUNTETI NESIMTITI!!!! VA MULTUMESC

      Ștergere
    2. Buna.Aparatul l-ati primit?si eu astept dupa premiu de o luna.

      Ștergere
  4. Eu la promotie am kstigat cam 5 pachete detigari,dar foloseam mai multe numere de tel la inregistrare,am castigat si doua perechi de ochelari,dar nu stiu cum se numeste modelul...stie careva?am umblat ceva dupa ochelari pentru ca nu se mai gaseau asa ca l-am trimis un mesaj celor de la pall mall si m-au sunat ei spunand ca in cateva zile vor aduce la centrele de premiere si asa a fost.Nicio excursie nu s-a atins de mine.....deci stie cumva cineva ce model sunt ochelarii?

    RăspundețiȘtergere
  5. unde bag codul ma ajutati ms

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am castigat 5 perechi de ochelari si vreo 30 de pachete de tigari din pachetele ce leam fumat eu,si mi-am incercat norocul si la promotia de acum si am castigat 4 brichete si vreo 10 pachete de tigari,succes :-)

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.