vineri, 6 iunie 2014

Revenire

Consider ca acest blog a somat mult prea mult timp, asa ca primiti (cu aplauze sau fara) revenirea lui printre blogurile active din Romania. Ce se va mai scrie pe aici in continuare, inca nu stiu, dar importanta in acest moment mi se pare decizia de a-l revigora. 


Este de greu acest nou inceput, dupa o pauza atat de lunga, in care timpul meu a zburat incredibil de repede. Cuvintele se leaga foarte greu intre ele, iar ideile, in loc sa se aseze ordonat, se lupta pentru suprematie si se pierd inainte de a se naste. 

Ce s-a mai intamplat intre timp? Gabi si-a facut blog, Vienela a ajuns la numarul 5 cu blogurile, adica are pana si pe wordpress blog, Ionut a exersat pana la dependenta jocul de LOL. Am primit o oferta tentanta, insa am refuzat sa imi vand blogul, ba chiar mi s-a trezit pofta de a scrie iar si de a-l ridica. Chiar nu inteleg ce ar vrea sa faca un om cu un blog de pe blogspot, avand PR1. 

De la ultima mea postare mai serioasa s-au mai scris aici si advertoriale, caci omul trebuie sa traiasca si nici un ban in plus nu este de dispretuit. 

Ce va fi de azi inainte? Vom vedea! Stati pe aproape!

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.