duminică, 8 iunie 2014

Salata de vara

In ultimul timp, am devenit expert in prepararea salatelor de vara ce nu respecta nici o reteta prestabilita. Nu, nu va ingrijorati voi, cei care ma cunoasteti de mult timp! Nu am trecut de la carne le verdeata, ci doar ma joc si ii dau mamei mel de lucru. Aleg de prin frigider ingredientele care imi fac cu ochiul,
le aranjez frumos in castron, le stropesc cu sosuri inventate pe moment si ii fac surprize mamei mele.

Ultima salata de vara pe care am inventat-o continea salata verde, oua fierte, carnati bine afumati, rosii, masline, castraveti si un sos preparat din ulei, zeama de lamaie, sare, piper, mustar. M-am gandit ca eu nu ma voi atinge de asa ceva, caci in afara de carnatii afumati si rosii nu ma atragea nimic la ea, dar socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ. 

Vazand cat de bine arata in castron, parca mi-a venit chef sa gust. Gustand, mi-am dat seama ca acea combinatie era chiar gustoasa, asa ca am tot mancat sin salata de vara, pana cand nu a mai ramas nimic. Asa am invatat ca e bine ca intotdeauna sa prepar putin mai multa, caci nu se stie cine se mai nimereste la masa :))

Pe mine ma chinuie rau talentul uneori, dar puteti incerca si voi sa inventati diverse amestecuri cu ceea ce gasiti prin frigider. Va garantez ca veti ramane surprinsi de rezultat! Poze nu am apucat sa fac, desi asa mi-am propus atunci cand am intrat in bucatarie. Salata mea de vara a iesit mult pea gustoasa pentru a mai pierde timpul cu aparatul foto. :)

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.