duminică, 8 iunie 2014

Schimb de linkuri

Daca tot mi-am propus sa ajut acest blog sa isi revina, primul meu gand s-a indreptat spre cinstitul schimb de linkuri, caci el este primul pas de care un blog amortit are nevoie, pentru revigorare. Asadar, daca si voi aveti aceleasi ganduri, astept mesajul prin care sa ma anuntati ca doriti sa facem schimb de linkuri,
pentru o mai buna vizibilitae in blogosfera si, de ce nu, cu speranta ca vom prinde un PR bun.

Eu am de gand sa imi fac timp pentru a scrie cat mai mult pe acest blog, de a face continut bun, poate nu de cea mai buna calitate, dar care sa reflecte exact gandurile mele, pasiunile mele, indoielile si sperantele mele. Dar nu acum, caci oboseala isi spune cuvantul. In aceasta seara ma voi relaxa cu banalul Spider Solitaire, iar de maine ma pun pe treaba, caci timpul trece si eu vreau sa astern pe hartia virtuala tot ce simt si tot ce gandesc.

2 comentarii:

  1. Salut!Am adaugat blogul tau in pagina mea de start, la sectiunea Zona destinata pentru publicitate.Te rog, adauga-mi si mie blogul sub numele de Curs de tobe Bucuresti.Linkul este : http://cursdetobe.wordpress.com Lasa-mi te rog un comentariu cu linkul unde m-ai adaugat.Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut ma numesc Marius , imi place site-ul tau si as dori daca esti deacord un schimb de link cu site-ul nostru :

    Titlu Site : Tutoriale Video
    Adresa Site : http://www.softulmeu.blogspot.com
    Descriere:
    Tutoriale Video s-a nascut acum cativa ani si are ca nisa zona IT care este prezentata prin videoclipuri . Pe blog ai sa gasesti tutoriale video din urmatoarele sectoare :
    - Sistem si Mentenanta,Back-up si Securitate,Internet si Host,Grafica si Design,Linux si Mac os X,Media

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.