joi, 18 septembrie 2014

BlogNotes

Ca in oricare alta zi, a venit momentul dezbaterilor. In aceste clipe nu se mai tine cont de grade de rudenie, de relatii, sentimente sau orice altceva. Acum fiecare lupta pentru ideea lui si arunca cu argumente in ceilalti!
Atunci cand ai mei parinti ma inghesuie vorbindu-mi despre cat de inutile sunt jocurile pe care le joc la calculator si ca toata joaca asta este nefolositoare, incerc sa le explic cat de complexe sunt jocurile respective, cat de mult iti antreneaza atat dexteritatea cat si gandirea dezvoltarea unor strategii la secunda! Cand diferenta dintre a pierde sau a castiga se rezuma la decizii de moment si folosirea a 3-4 abilitati in decursul unei singure secunde. La strategia folosita in utilizarea celor 4 abilitati, ordinea in care sunt folosite pentru a fi cat mai eficace, folosirea momelilor... Of..
numai de ar intelege ai mei parinti cat de complexe sunt jocurile din ziua de azi si cate beneficii pot avea pentru dezvoltarea abilitatilor copiiilor atat fizice (dexteritate, reflex, coordonare, etc.) cat si psihice(gandire analitica, atentie distributiva cat si concentrata, etc.).
Insa de aceasta data eram pregatit sa lupt mai tare decat oricand altcandva! Inarmat cu informatii utile culese de pe blognotes.eu eram gata sa ripostez folosind artileria grea! Acolo le-am putut arata ca ceea ce incerc sa le dovedesc nu este o opinie sfruntata doar din dorinta de a imi continua jocul in liniste. Intr-adevar jocurile pot fi un risc pentru educatie, deoarece bariera dintre joaca pentru relaxare, care este benefica ajutand la dezvoltarea anumitor abilitati si obsesia dezvoltata pentru jocuri, care in timp poate dauna, provocand probleme de socializare in viata reala, dezinteres pentru alte activitati sau alte reactii de genul, este foarte subtire. De aceea atata timp cat exista o limita, necesara de altfel in orice alta activitate, jocurile pot fi foarte benefice si ar putea deveni in timp o unealta potrivita pentru modelarea mai usoara si mai rapida a copiiilor in scopul formarii lor atat educationale cat si morale.
In felul acesta, argumentand faptul ca jocurile pot face educatia mai usoara si in acelasi timp si distractiva am putut castiga o lupta in razboiul purtat de-a lungul timpului cu parintii mei care au recunoscut ca si ei observa beneficiile aduse de jocurile zilelor noastre. 

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.