sâmbătă, 13 septembrie 2014

Calatorie in jurul activitatilor

Era o primavara calduta, asa ca impreuna cu prietenii mei ne-am hotarat sa facem traseul Jepii Mici! A fost una dintre cele mai pline de adrenalina, groaznica si in acelasi timp cea mai frumoasa drumetie pe care am facut-o pana acum! Am trecut prin atat de multe mici "peripetii"... si totusi, amintirile se pierd usor, usor. In mult doritele pauze luate de-a lungul traseului stateam toti tremurand din toate incheieturile, dar si super entuziasmati si ciuguleam din sandvisurile pregatite de acasa in graba.
In vara am fost in vizita la bunicii din Iasi. Am reusit sa imi revad verii, sa povestim, sa "facem" cunostinta, pentru ca dupa atata timp, cu greu ne-am si recunoscut. Catelusii cu care ma jucam cand eram mic, acum erau niste dihanii de dulai cu care de abia am gasit o urma de curaj pentru a-i mangaia. Cine stie peste cat timp voi reusi sa mai ajung pe la ei... dar poate data viitoare voi fi mai pregatit...
In toamna nu am plecat pe nicaieri, dar am facut gratare cu prietenii, ne-am petrecut timpul umbland prin tot orasul de la un cap la altul calare pe biciclete si gasind tot felul de distractii de moment. Insa nici unul nu mai tine minte acum ca in prima zi de joi lui septembrie am luat o cazatura demna de cascadorii rasului de pe urma careia m-am ales cu o roata in forma de patrat si cateva julituri de la care mai am cateva semne acum.
Iarna este anotimul meu preferat! Doar cand vad totul invelit in patura de zapada ziua devine mai frumoasa. Pisicuta mea arata de parca se scufunda in nisipul miscator atunci cand mergea prin stratul inalt de zapada. Dar parca au mai fost si alte marintisuri care mi-au facut zilele mai frumoase in acea iarna. 
Daca as fi avut si eu o tableta care sa ofere atat confort, deoarece pe Oringo gasesti tablete cu sau fara huse, tastaturi suporturi, de toate marimile si formele, cat si mobilitate datorita functionalitatii 3G ori 4G si performanta, ce iti poate oferi oportunitatea de a asculta muzica preferata, de a urmari filme in HD ori de a comunica in timp real si multe altele chiar din varful muntelui sau din mijlocul oceanului, poate ca acum ceea ce imi par niste "urme de amintiri" ar fi fost acum niste imagini clare si frumoase, sau chiar videoclipuri cu ajutorul caruia sa pot retrai bucuria simtita in fiecare dintre acele zile care au alcatuit cel mai frumos an din viata mea.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.