sâmbătă, 20 septembrie 2014

Consola Xbox One

Plictiseala isi face simtita prezenta zi dupa zi. Tot mai multe jocuri apar inainte de toate pe console, iar eu stau si urmaresc trailere pe net... Si cate putin in fiecare zi, in mintea mea ia nastere o idee. Cum ar fi daca as avea si eu o consola? Am mai folosit console pana acum si am fost mai mult decat multumit, dar cum as putea fi sigur ca pot gasi ceea ce am nevoie?  Totodata, nu cred ca as putea sa pun banii la saltea pana cand voi avea suma necesara. 
Alta zi monotona de navigat pe internet fara un scop anume, gandurile fiindu-mi inundate de imaginea unei console. Cand dintr-o data am simtit ca s-a prins ceva! Agatata usor in carlig era consola Xbox One, iar de data asta nu aveam de gand sa o las sa scape. Mi se ivise cea mai buna oportunitate de a o captura!

Cel mai serios loc de pescuit, Dwyn Shop, este de incredere, ca doar este membru ARMO si Trusted.ro . Pentru cei din Bucuresti captura vine in aceeasi zi, iar pentru ceilalti in ziua urmatoare. Desi nu dispuneam de suma necesara pentru a plati cash, posibilitatea de a cumpara in rate imi suradea! Ma simteam de parca prinsesem pestisorul de aur si dorinta mea era pe cale de a fi indeplinita! Desi e trecut de miezul noptii si este weekend, pe Dwyn Shop poti comanda 24 de ore, sapte zile pe saptamana.
Gata cu zilele mohorate in care plictiseala domneste! Dupa asa sesiune de pescuit a consolei Xbox One, cea mai buna consola realizata pana acum, nu voi mai pluti in deriva, pierdut intre valurile de posibilitati. Acum chiar voi putea profita de aceste posibilitati ce candva imi pareau intangibile! 
Distractia are un cu totul alt inteles si noi porti mi se deschid in lumea gaming-ului.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.