duminică, 28 septembrie 2014

O noua provocare

Sunt pasionat de jocuri pe calculator. Si cred ca cea mai mare parte din timp o pierd cu League of Legends. In ultimele doua luni am tot incercat sa promovez macar in Gold, dar din pacate in momentul de fata sunt de abia Silver 2. Se termina si sezonul acesta si nu reusesc sa trec de Silver. Dar daca la LoL am iesit din "competitie", am de gand sa imi testez creativitatea scriind! Asadar intre doua meciuri m-am hotarat sa imi anunt inscrierea la SuperBlog. Daca va mira faptul ca e prea scurt articolul, sa stiti ca este din cauza ca imi pastrez cuvintele pentru probele competitiei.

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Ionut! :)
    Iti multumim pentru inscrierea in competitie si te asteptam la start, cu prima proba, miercuri, 1 octombrie. Succes si spor la scris si la gaming! :)

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.