luni, 29 septembrie 2014

Visul din copilarie

Cand eram copil eram fascinat de casutele din copaci. Pentru mine reprezentau raiul pe pamant. Dar nu am reusit niciodata sa imi fac una. Si acum imi plac, doar ca nu cred ca m-as descurca prea bine intr-o casuta in care cu greu as reusi macar sa intru. Casa in copac nu este foarte practica pentru un adult. Si totusi sunt asa de frumoase...
Nici acum nu am renunat la visul din copilarie si am tot incercat sa gasesc o solutie, o alternativa prin care sa imi potolesc dorinta. Dupa multe cautari am reusit sa gasesc site-ul www.case-din-lemn.eu si am simtit ca am gasit alternativa cea mai potrivita. O casa din lemn este mai profitabila cand vine vorba atat de bani cat si de timp, iar un design bine realizat poate aduce o stare de bine. Casuta din lemn ofera izolare termica superioara, umiditate echilibrata in casa, izolare
fonica superioara, rezistenta la cutremur si durata de viata indelungata, asa ca ce mai conteaza ca nu este in copac? Cu atat mai mult... Acum cred cu tarie ca nu mi-ar fi placut deloc sa urc si sa cobor din copac in fiecare zi... 
Cui nu i-ar placea o casuta de genul? Parca deja ma vad stand frumos la mansarda, dar de fapt nu la mansarda ca am rau de inaltime... Mai bine pe veranda, intr-un scaun balansoar, si cu un pahar de ceva, chiar nu are importanta ce! Doar sa ma bucur de asa frumusete.


Daca ar depinde doar de mine, acum as vine apartamentul si i-as contacta pe cei de la EcoHouse, ei ar fi venit la mine, imi aratau ofertele, imi calculau pretul total si timpul de lucru. Tot ce mai ramanea de facut era ca eu sa le dau acordul de a incepe. Tot ei executa si amenajari interioare si exterioare, tamplarie si mobilier, instalatii sanitare si termice si panouri solare. 

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.