sâmbătă, 13 septembrie 2014

Visul oricarui gamer

Mi-au placut jocurile inca de mic. La varsta de 4 ani ma jucam Mario pe un televizor alb negru. In primii ani de scoala am descoperit la un coleg de clasa CALCULATORUL! Acea minunatie m-a fascinat inca din prima clipa. Mortal Kombat imi parea a fi cel mai frumos joc care ar putea exista vreodata. Dupa cativa ani am primit si eu primul meu calculator. Ca performante era modest la vremea respectiva si am descoperit ca exista jocuri si mai frumoase. Am avut acel calculator pana in primul an de liceu, cand, dupa mii de rugaminti am primit un alt calculator si el modest pentru vremurile respective. Insa pe masura ce descopeream mai multe jocuri si cat de departe pot ajunge performantele unui PC, dorinta mea de a avea un calculator mai performant crestea din zi in zi. Asadar in urma cu 6 luni am inceput sa strang bani, iar dupa cateva luni am reusit sa imi cumpar un calculator aproape complet. Acum caut sa imi completez PC-ul ce imi va indeplini acea dorinta arzatoare de a avea un calculator cu adevarat performant! Asadar m-am hotarat sa intru pe cel mai potrivit magazin online IT si sa incep cautarea unei placi video si a unei placute de RAM care sa imi satisfaca nevoile. Din prima mi-a sarit in ochi placa video MSI nVidia GeForce GTX 760!
 Memorie GDDR5 de 4GB, 256bit, Pixel Shader 5.0, Tehnologie de fabricatie 28 nm, suport DirectX 11.1 si Suport Open GL4.3 plus multe alte tehnologii specifice placilor nVidia mai noi!!! Nici eu nu inteleg toate aceste specificatii, insa se potrivesc cu toate cerintele jocurilor noi si asta imi este de ajuns. Inca o placuta de RAM Kingston 4GB DDR3 1333MHz si incep pregatirea lansarii comenzii! Cum livrarea se face prin curierat rapid, iar transportul este gratuit daca valoarea comenzii depaseste 200 lei TVA inclus si produsele comandate nu depasesc greutatea de 5kg, voi intepeni langa interfon.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.