joi, 2 octombrie 2014

Momente magice

Iarna este anotimpul meu preferat, datorita momentelor magice petrecute alaturi de cei dragi din acea perioada. Bine, poate ca este anotimpul meu preferat si datorita faptului ca in Decembrie este ziua mea de nastere, dar de data asta vreau sa povestesc despre cum l-am prins pe Mos Nicolae la varsta de 4 ani. 
Ca de obicei in seara de dinainte de Mos Nicolae nu aveam astampar, nu aveam nici somn si aveam de gand sa ma prefac ca dorm, iar cand el avea sa apara urma sa il prind in fapt satisfacandu-mi curiozitatea legata de cine e mosul asta care imi tot aduce cadouri, de unde ma cunoaste si de ce nu imi aduce mereu ceea ce vreau, daca tot e pus pe fapte bune. Usor de zis, dar de cum m-am intins in pat, m-a furat somnul instant spre bucuria alor mei. Problema a pentru ei a aparut cand m-am trezit dintr-o data si am gasit-o pe mama la ghetele mele din care ieseau niste dulciuri. Am sarit din pat imediat in speranta ca poate mai am o sansa sa il vad pe vestitul Mos Nicolae si cu vederea incetosata, pentru ca eram de-abia trezit din somn mi s-a parut ca vad o umbra la geam, care se tot misca. Eram sigur ca este el! Nu avea cine altcineva sa fie, dar mama nu m-a lasat sa ma duc la geam spundandu-mi ca, daca vede ca sunt gata sa il descopar, nu imi va mai aduce cadouri niciodata. Desi curiozitatea de a il cunoaste era mare, frica de a nu mai primi cadouri era si mai mare si cu ochii inlacrimati, m-am asezat din nou in pat adormind imediat. Nu imi puneam atunci intrebari de genul, cum de mosul era afara la geam, iar mama era la ghete cu mana pe dulciuri. Nici nu ma surprindea faptul ca mosul ar fi trebuit sa zboare ca sa stea la geam. 
Toata treaba asta cu Mos Nicolae, Mos Craciun si altii am crezut-o pana pe la varsta de 11-12 ani, adica pana cand ma facusem cam prea mare pentru asa ceva, cred. Pentru ca mai mereu ma certam cu colegii care imi spuneau ca de fapt ei nu exista. Nici macar cand mi-a spus mama ca ea era Mos Nicolae care venea la mine nu am crezut-o! Cred ca si bunica a avut un rol important in toata treaba asta, tinand cont de cum imi povestea ea de fiecare data ca se intalnea si cu Mos Nicolae si cu Mos Craciun si chiar si cu Iepurasul de Paste. Si imi transmitea mesaje dragute de la ei, si intotdeauna aducea o multime de cadouri de la ei. Iar cum eu aveam incredere deplina in bunica, ca doar am crezut-o si cand a spus ca a facut o omleta dintr-un singur ou care ne-a ajuns la trei persoane fara probleme, era normal sa cred ca tarie si in acesti "binefacatori". 
Si totusi ar fi fost frumos sa intalnesc in acea perioada macar unul dintre aceste personaje, sau poate vreun personaj din povestile citite de bunica, ori vreun personaj din desenele pe care le urmaream, doar ca pe atunci ai mei nu stiau de www.momente-magice.ro si micile bucurii pe care le pot aduce unor copii naivi. 

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.