sâmbătă, 11 octombrie 2014

Pantofi de dama

In sfarsit o zi cu soare, in toamna anului 2014. Si ce poate fi mai potrivit intr-o astfel de zi decat sa ma ia mama la piata, cum are ea obiceiul... Dupa ore intregi in care a incercat sa ma convinga sa mergem, m-am lasat pagubas vazand ca nu am cum sa o opresc nici dupa timp. 
Am plecat frumos de acasa, ne-am plimbat prin piata, prin supermarket-uri, iar dupa 2 ore am realizat ca a reusit sa cumpere doua kilograme de lapte, o sticla de suc, niste ciocolata si niste pliculete de praf de copt si zahar vanilat. Eeee, pai ea pentru asta m-a scos din casa... Incep din nou sa ii tin morala, explicandu-i ca de aceea ii tot spun sa isi faca o lista de acasa cu ce are nevoie, pentru a putea cumpara ce are nevoie intr-un timp mult mai scurt. Asta fiind tactica mea pentru a ma putea intoarce repede la jocurile mele de pe calculator. 
Dupa ce mi-a promis ca data viitoare va avea o lista bine stabilita si nu vom mai pierde atata timp pe plimbari, dam peste niste magazine cu pantofi de dama care aveau si reduceri.
Pffff, mare ghinionist mai sunt si eu... Indiferent ce incercam sa ii spun nu avea efect asupra ei, de parca ar fi fost hipnotizata de reducerile la acei pantofi de dama, asa cum sunt toate femeile cand vine vorba despre incaltaminte. 


Intr-un final, cand deja nu mai era o zi cu soare, pentru ca se lasase seara, am reusit sa ajungem si noi acasa de la asa-zisa piata... Speriat de gandul ca situatia asta se va repeta iar si iar, am incercat sa gasesc o solutie. Astfel am dat de un site care comercializeaza pantofi de dama eleganti si comozi, care culmea sunt si la reducere pe internet, avand promotia 1+1 gratis, adica atunci cand cumperi o pereche de pantofi de dama, ai dreptul sa iti mai alegi inca una, fara sa platesti nimic in plus. In felul acesta am reusit creez o bariera intre mersul la piata si holbatul ei la pantofi de dama din magazinele fizice, unde ea chiar doreste sa probeze fiecare pereche, sa se studieze in oglinda, sa faca parada modei, de parca ar fi fata de liceu.
Acum, daca tot v-am spus ca am gasit un magazin online ce are atat pantofi de dama office si cu toc, cat si sandale, botine, ghete, cizme si balerini, poate ca ar trecui sa va arat si cateva poze, ca sa va faceti o idee si sa observati ca exista modele foarte noi, ce urmeaza trendul anului 2014, incaltaminte de calitate adusa din tari cu traditie in fabricarea de pantofi de dama eleganti, precum Franta, Italia si Spania.

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.