vineri, 31 octombrie 2014

Pisica de serviciu

Era o dimineata friguroasa, iar pisica mieuna de zor, aratandu-mi cat ii este de foame. Dupa ce ii pregatesc o gustarica, imi fac si eu o cafea pentru a ma dezmorti ceva mai repede. Ca de fiecare data cand ma trezesc din somn, incep prin a ma recrea cu unul, doua sau mai multe jocuri, ca sa nu imi solicit creierasul firav inca de la prima ora.

Dar pisica asta nu are astampar, ba zgarie usile, ba alearga prin casa de parca ar fi fugarind-o vreo trei caini, ba ma pandeste in liniste si tocmai cand e o faza mai importanta in meci, imi sare pe fata. Si desigur, din cand in cand mai sparge cate ceva pe la bucatarie atunci cand uit sa inchid usa acolo. Foarte rar sta linistita pe geam urmarind fiecare miscare de afara si mieunand agresiv la pasarile care se apropie prea tare.
La un moment dat mi-am dat seama ca e prea multa liniste in casa, iar pisica nu este nici pe geam, nici pe calorifer, ceea ce e un semn de alarma. Am inceput sa o caut prin casa, insa nici urma de ea. Doar dupa vreo ora am reusit sa o gasesc in baie, ducand o lupta crunta cu picaturile de apa ce curgeau dintr-o teava care parea sa nu mai faca fata din cauza batranetii.
Desi pisicuta mea face tot felul de prostioare, mai are si momente in care ma ajuta. Pentru ca eu unul, nu cred ca as fi observat ca acea teava nu mai rezista, decat dupa ce ar fi inundat toata casa. Si pe langa asta de fiecare data cand aude vreo miscare pe scara blocului se piteste in raftuletul de pantofi, gata sa atace orice posibil invadator al teritoriului ei!

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.