marți, 7 octombrie 2014

Un maidanez sinucigas

Era in jurul orei 23:00 si ne pandea plictiseala... Eram cu inca trei prieteni, iar findca unul dintre ei era cu masina, nu puteam nici sa bem o bere, doua, trei... Deci, ce sa facem...? Intr-un final ne-am hotarat sa mai dam o tura de oras poate mai dam de cineva cunoscut sau gasim ceva mai interesant de facut, cu toate ca de la ora asta orasul pare mort... Si ne-am plimbat noi asa prin centru, pe la perfierie, am luat toate cartierele la rand, fiecare straduta si fiecare coltisor de oras, dar nimic... Intr-un final ne hotaram sa spargem gasca, asa ca prietenul nostru cu masina s-a oferit sa ne duca pe fiecare acasa. 
La un sens giratoriu un caine maidanez s-a hotarat sa isi puna capat zilelor si a sarit in fata masinii, dar cum prietenul meu avea reflexe rapide, nu i-a satisfacut dorinta si a intrat cu masina in bordura, distrugandu-si aripa dreapta si
roata... Toti am inghetat in momentul ala si simteam ca o piatra de moara statea pe capota masinii... Mare act eroic, dar acum aparuse o alta problema, una mai grava... In trei zile, parintii lui veneau din vacanta si masina era distrusa... Nu a fost vina lui, dar totusi, parintii gasesc intotdeauna scuze pentru a ne invinovati cand apare cate o problema, asa ca trebuia sa rezolvam situatia cat mai repede! Ce sa facem, ca buzunarul nu ne ajuta, la saltea nu aveam mai nimic si timpul trecea cu o viteza uluitoare...
Spre norocul nostru Mihai stia un site pe care il gasise intamplator pe net , un site cu dezmembrari auto. Zis si facut! Ne-am apucat sa facem cheta cu totii pentru a-l ajuta pe Catalin, si cu putinul fiecaruia am reusit sa strangem o suma acceptabila. In aceste trei zile toti am alergat ca nebunii, ba dupa un ban in plus, ba dupa putin ajutor, ba dupa cine mai stie ce.... Desi efortul a fost unul considerabil, a meritat fiecare strop de sudoare si fiecare moneda adunata de prin casa.
Oricum, intr-un final am reusit sa aranjam masina in asa fel incat atunci cand ai lui s-au intors acasa nu au observat nimic suspect. Si chiar daca ar fi observat ca sunt piese schimbate, probabil ca ar fi fost mandri de el ca s-a descurcat si nici nu a cheltuit o avere pe repararea masinii. 
Acum de cate ori mai iesim la cate o plimbare cu masina, suntem mai atenti la maidanezii astia sinucigasi, dar si la bordurile astea criminale... 

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.