vineri, 17 octombrie 2014

Un revelion special

Desi mai sunt aproape doua luni pana la cumpana dintre ani, entuziasmul pluteste in jurul tuturor, starea de bine generala facandu-si simtita prezenta. Inainte de revelion vin si Mosii Niculae si Craciun, care ar face bine sa ajunga si la cei mari, nu numai la copii. Deci per total se aproprie luna bucuriei, luna plina de sarbatori, zile libere si petreceri. Iar pentru cei si mai norocosi, ca mine de altfel, vine si ziua de nastere, ca imediat dupa revelion sa vina si ziua de nume. Cand stau si realizez cat de incarcata va fi acea perioada ma copleseste bucuria, dar totodata si teama, deoarece trebuie facute planuri, organizate fiecare dintre sarbatori si petreceri, deci cu ocazia asta vor aparea si bataile de cap.
Pe anul acesta mi-am propus ca ziua de nastere, care ocupa o pozitie inaintata in ordinea calendaristica, sa nu o sarbatoresc intr-un stil prea extravagant, deoarece mi-am propus niste planuri
ceva mai indraznete pentru revelion. Mos Nicolae nu prea ma mai tine minte, dar o sa incerc sa iau legatura cu el si sa transmit cateva mesaje si cadouri simbolice pentru cei dragi cu ajutorul lui. Iar acum ca am terminat cu planurile pentru prima jumatate a lunii decembrie, as face bine sa ma pregatesc si pentru ceva mai serios. Craciunul este clar ca trebuie sarbatorit alaturi de familie si cum nicaieri nu-i ca acasa, am gasit si locatia. Cu sarmalutele de rigoare nu mai e nevoie nimic altceva pentru ca totul sa fie perfect.
Acum nu mi-a mai ramas decat cel mai important eveniment al anului, pentru care e nevoie de mult mai multa implicare si organizare si asta nu pentru ca as crede in cine stie ce superstitii care spun ca asa cum iti merge de anul nou, iti va merge pe toata durata anului urmator sau alte chestii de genul acesta. Dar un eveniment de o asemenea amploare merita sarbatorit ca atare. Asadar am trecut la cautatul unor destinatii potrivite printre site-urile de turism ce aveau oferte din afara tarii. Am gasit tone de oferte dupa cautari de genul: revelion Austria, revelion Turcia, revelion Maldive, etc.
Si totusi cel mai mult m-a atras Praga si am dat peste un hotel extraordinar, Hotel Adria!
Intrarea este ceva mai draguta decat a altor hoteluri si pare a fi pentru vedete, asa ca mine si pentru cine nu s-a prins, era o gluma nevinovata...


Iar restul arata pur si simplu senzational, m-a dat pe spate de la prima privire pe care am aruncat-o peste aceste poze.
\


Ce sa mai, te lasa fara cuvinte numai hotelul! De abia astept sa ajung in Praga si sa fac... Nu am nici cea mai vaga idee ce o sa fac acolo tinand cont de faptul ca nu stiu nici limba, nu cunosc locurile, dar asta nu poate insemna decat ca va fi mai interesant! Iar principalul obiectiv pe care mi l-am propus este sa ma distrez si nu cred ca va fi deloc greu sa imi ating scopul! Si cu persoana potrivita alaturi, distractia va fi de doua ori mai mare. 

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.