miercuri, 26 noiembrie 2014

Oferte Early Booking

Nu stiu cum se intampla la altii, dar eu unul, de cele mai multe ori imi rezolv treburile pe ultima suta de metri. De obicei pierd timpul degeaba, iar in ultima clipa intru in panica si fac totul intr-un mod haotic pentru a reusi sa termin la timp, indiferent de situatie sau problema. De fiecare data mi-am spus ca nu o sa mai fac asa, ca o sa imi rezolv treburile din timp, insa fara nici un fel de succes. Parca aceste termene ma urmaresc si nu voi reusi sa scap vreodata de ele. Indiferent cat de multa buna vointa as fi avut, ideea ca "pot lasa pe ziua de maine" imi provoca stres, pentru ca la un moment dat venea ziua in care nu mai puteam amana si totul trebuia pregatit in graba.
Si totusi, cand a venit vorba de vacanta din vara, am procedat cu totul si cu totul altfel. Si asta pentru ca am auzit de oferte early booking.
Early booking este tipul de oferta care ofera reduceri importante clientului care achizitioneaza pachete turistice din timp. Astfel, am avut impulsul necesar pentru a imi planifica din timp vacanta. Am avut timp sa pregatesc totul fara tensiunea termenului limita ce ma presa de obicei. Acum cand cunosc avantajele pregatirii timpurii, prefer organizez totul cat mai devreme posibil pentru ca pe final sa pot sta linistit, stiind ca am totul aranjat. Alegandu-mi vacanta din timp am putut face si cea mai potrivita alegere, nu ca in alti ani in care alegeam prima oferta ce imi sarea in ochi, pentru ca nu mai aveam timp sa analizez si alte oferte.


Asadar, cu oferte early booking nu mai ramane decat sa asteptati sa vina vacanta pentru a va putea savura linistiti bautura intinsi pe sezlong, undeva in Hawaii la plaja sau poate sa va pregatiti pentru scuba diving ori snorkeling. Asa ca indiferent daca doriti sa vizitati muzee, monumente sau poate pur si simplu niste locuri mai speciale sau daca vreti sa faceti surf, sa admirati recife de corali, diferite animale ori plante, ofertele early booking sunt cele mai rentabile. 


Eu unul prefer locatiile exotice, sa ma arda talpile de la nisipul incins in timp ce alerg spre apa revigoranta, pe care o iubesc din toata inima, pentru ca mai apoi sa ma balacesc intr-o baie de soare fierbinte! Dar, desi iubesc apa si caldura atat de mult, sunt totusi nascut iarna. Poate ca nu acesta este motivul, dar oricum nici zapada nu imi displace. Ba dimpotriva! Si in zapada imi place sa inot si sa ma balacesc, iar daca degetele nu mi-ar amorti, probabil ca si in zapada mi-as petrece cat mai mult timp cu putinta! Insa acestea sunt doar niste idei de baza, le-as putea spune, pentru ca atat apa cat si zapada pot fi mult mai distractive prin diverse activitati sau sporturi. Snowboardingul iti ofera atat bucuria unei bai de zapada cat si adrenalina de la viteza, sariturile sau chiar cazaturile de care ai parte. Si asta este doar un exemplu, iar posibilitati sunt multe. In apa, jocuri precum leapsa sau voleiul sunt de zece ori mai distractive.


Cu alte cuvinte, nu mai stati pe ganduri si incepeti selectia printre ofertele early booking, profitati de aceste reduceri pentru distractie maxima, pentru o vacanta binemeritata la cele mai bune preturi!

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.