sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Cadou pentru femei - set cercei din argint, elegant, clasic si modern

Eram in ultimul an de liceu. Trecusera sarbatorile de iarna, se cam dusesera si banii, asa ca noi, cei cativa baieti din clasa, ne uitam unii la altii si ne tot intrebam cum vom reusi sa trecem cu obrazul curat peste apropiata zi a indragostitilor (unii dintre noi aveau iubitele in aceeasi scoala), dar si peste sperietoarea numita 1 Martie sau ziua martisorului, cand toate fetele se asteapta sa primeasca flori, martisoare, jucarii de plus si neaparat bijuterii din argint. Cum am procedat eu si prietenii mei intr-o prima faza? Ne-am apucat sa scotocim, fiecare la el acasa, prin cutiile cu bijuterii, prin sertare, prin toate locurile unde am fi putut gasi ceva care sa semenea a cadou pentru o domnisoara. Stiti voi cat de ghinionisti sunt uneori adolescentii? Eu am simtit pe pielea mea.

Prin casa nu era nimic potrivit pentru iubita mea de atunci sau pentru colegele mele de clasa, iar prin buzunare sufla puternic vantul. Nu imi ramanea decat sa caut pe internet un magazin care comercializeaza bijuterii din argint cu modele moderne si preturi bune, din care sa aleg macar pentru prietena mea o pereche de cercei eleganti. Intr-o clipa, norocul se intorsese spre mine si parca soarele rasarise pentru a ma face sa zambesc increzator. Gasisem cel mai potrivit site, cea mai frumoasa pereche de cercei si, pe deasupra, o oferta de nerefuzat, pe care vad ca o au si anul acesta in perioada potrivita. In plus, ca sa pot spune ca totul mergea perfect, unul dintre colegii mei de clasa a gasit un job sezonier, la impartit de pliante.

Ce nu fac baietii pentru iubitele lor? ne-am spus noi, in timp ce tremuram pe strazile orasului, cu fularele peste ochi si cu buzele palide, impartind la pliante in cutiile postale. Am reusit sa strang la timp bani atat pentru bijuteriile din argint pentru prietena mea, cat si pentru martisoare si flori de oferit colegelor si profesoarelor, asa ca m-am declarat multumit de mine si mandru ca am putut face asta fara sa apelez la parinti. Sa va spun ce reactie a avut prietena mea vazand setul din argint cu smaralde, rubine si safire? Ati vazut vreodata o data gata sa lesine de uimire si fericire? Daca da, acum stiti cum era prietena mea cand a desfacut cadoul. Mamei mele nici macar nu i-am povestit pana ieri despre toata aceasta intamplare. 



Vazand cadoul pe care i l-am facut acelei fete, cu care acum am ramas doar bun prieten, nicidecum iubiti, mama aproape ca s-a suparat. Nu pe mine, dupa cum ati fi putut crede, ci pe sotul ei, caruia i-a reprosat, mai in gluma, mai in serios, ca nu s-a gandit sa ii faca si ei cadou un asemenea set elegant, clasic si modern in acelasi timp, din argint 92.5% , decorat cu marcasite si pietre pretioase: rubine, smaralde si safire negre, compus din cercei si pandativ, potrivit la aproape orice fel de tinuta, cu care sa se mandreasca atat la sefviciu, cat si la teatru, cand merge undeva in vizita sau cand ii vin prieteni in vizita. Noroc ca magazinul LaFemmeCoquette este mereu foarte bine aprovizionat, asa ca mama are de unde alege dintre aceste seturi bijuterii argint LaFemmeCoquette , atat de elegante, de rafinate, de placute ochiului. Am si glumit putin pe seama ei, intreband-o daca larevista aia pe care o citeste ea zilnic nu pune poze cu bijuterii asa frumoase cum stiu eu sa gasesc pe internet. Cum, nici pe blogurile de doamne pe care le citeste ea nu vorbeste nimeni despre aceste bijuterii frumoase? Vedeti, fetelor, tot cu noi, barbatii, aveti voi noroc in viata! :)




2 comentarii:

  1. ca sa pot spune ca totul mergea perfect, unul dintre colegii mei de clasa a gasit un job sezonier, la impartit de pliante. cercei

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest metal este un aliaj maleabil, din Epoca Bronzului, care are un punct foarte jos de topire fata de alte metale, este format din cupru, bijuterii din argint

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.