duminică, 25 ianuarie 2015

Iubirea nu are varsta, iar verighetele leaga cuplul pe vecie

Verighete! Va puteti imagina un cuplu care se iubeste si care isi celebreaza iubirea prin casatorie fara aceste inele ce reprezinta insasi dragostea, increderea, uniunea dintre doua persoane? Eu sigur nu imi pot imagina si ca mine sunt multi oameni pe acest pamant. Chiar si cea mai saraca pereche de indragostiti face in asa fel incat sa isi puna pe degete verighete, chiar daca ele sunt doar de tinichea. Dar nu, prietena mea imi sopteste ca nu este asa. Oricat ar fi omul de sarac, la nunta sa incearca sa aiba pregatit tot ceea ce ii cere traditia in care a crescut si cu siguranta va lupta sa isi cumpere verighete de argint sau chiar de aur, asa cum a pomenit din tata in fiu.

Tin minte ca bunicii mei aveau niste verighete de aur galben, verighete masive, bombate, stantate pe interior cu numele partenerului, ca o dovada de dragoste vesnica. Din pacate, bunicul meu s-a prapadit inainte ca eu sa ma nasc (de fapt, a murit cand mama mea era inca micuta si avea nevoie de sprijinul ui), dar bunica a pastrat verigheta pe mana fara incetare si inca o mai pastreaza pe deget, ca o dovada ca iubirea dintre doua persoane poate fi vesnica. Parintii mei au ales sa isi faca verighete din aur in doua culori, alb si galben, intr-o impletitura eleganta, un model clasic ce s-ar potrivi chiar si astazi tinerilor ce vor sa se casatoreasca.

Daca m-as decide sa ma insor in 2015 (prietenii si mama sa stea linistiti, ca nu am de gand sa fac acest pas deocamdata, caci vreau sa mai copilaresc si sa las greutatile si responsabilitatile pentru mult mai tarziu), cu certitudine mi-as alege verighete de pe site-ul royaldiamante, caci nu concep ca un simbol atat de important al iubirii dintre doi oameni sa nu aiba macar un mic diamant stralucitor incrustat in aurul alb, aproape transparent, din care sunt lucrate aceste adevarate opere de arta. Sunt convins ca fata care imi va deveni partenera de viata imi va aproba alegerea fara sa stea vreo clipa pe ganduri, caci ce domnisoara stiti voi sa nu iubeasca diamantele si sa nu viseze la o verigheta eleganta, finuta si in acelasi timp atat de bine lucrata?


Priviti, va rog, imaginea acestor verighete, admirati eleganta lor, bunul gust, calitatea exceptionala si spuneti-mi daca nu v-ati dori sa va casatoriti chiar maine, pentru a avea motiv sa purtati pe degetul inelar al mainii stangi o bijuterie atat de valoroasa. Ati remarcat diferentele si asemanarile dintre verigheta pentru barbat si cea destinata femeii? Vedeti ca cea pentru barbat este masiva, are un singur diamant (barbatilor nu le sta bine impodobiti cu prea multe diamante), ca are cumva un aer sobru, elegant, iar cea pentru femeie este mai ingusta, finuta, decorata cu mai multe diamante, asa cum le sta bine femeilor, caci diamantele le pun in valoare frumusetea naturala, feminitatea, eleganta... Cu toate aceste diferente dintre cele doua verighete, este usor de observat ca sunt pereche, ca poarta acelasi elegant model, ca sunt gandite si lucrate pentru un cuplu ce isi doreste o viata buna impreuna.

Tot din categoria verighete pentru el si ea vreau sa va mai arat cateva modele interesante, caci sigur veti avea candva nevoie si ceea ce am gasit eu pe internet mi se pare a fi supremul bunul gust in materie de verighete din aur de la Royal Diamante .Pentru mai multe informatii si noutati va puteti abona la acest canal de youtube si va puteti arunca un ochi pe siteul larevista.




0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.