marți, 23 iunie 2015

Apa naturala alcalina Perla Moldovei

Printre prietenii mei, toti mari bautori de sucuri carbogazoase (nu dau nume, nu fac reclama, insa e vorba de o marca anume), sunt recunoscut ca fiind unul dintre obsedatii care nici nu s-ar mai atinge de apa daca nu ar stii cat de importanta este pentru sanatate. Chiar am avut o perioada in care pur si simplu uitam sa beau apa, amagit de sucul care imi tinea si de sete, si de foame, si de orice altceva. Cu ochii blocati in jocurile mele preferate, cu bidonul de suc langa fotoliu, pierdeam nopti intregi fara sa imi pese de nimic. Intre timp pot spune ca m-am maturizat (putin) si incerc sa fac lucrurile asa cum trebuie facute. Beau in continuare suc, insa am grija sa nu imi mai lipseasca apa, mai ales de cand am descoperit ca una dintre marci, Apa Perla Moldovei, este chiar gustoasa si place si prietenilor mei, pe care mama are grija sa ii trateze cu cate un pahar de apa rece ca gheata. Pentru cei carora deja am reusit sa le starnesc curiozitatea, specific ca pot gasi aici apa naturala alcalina, pot face comenzi mai ales daca locuiesc in Ilfov, Bucuresti, Ploiesti sau Targoviste (in aceste ultime doua orase livrarea se face o singura data pe luna, asa ca aveti grija sa comandati suficienta apa naturala alcalina, sa va ajunga pentru 20 de zile). Comenzile pot fi facute la numarul de telefon 0754993967 sau pe site-ul spre care am pus mai sus un link. 


Ce are asa deosebit aceasta apa, Perla Moldovei? Hidrateaza mai eficient decat apa obisnuita, curata organismul de toxine, e plina de nutrienti pe care organismul ii asimileaza foarte usor, trateaza refluxul gastric si hiperaciditatea (asa a si aflat mama de apa naturala alcalina Perla Moldovei, dupa ce nepotica noastra de doar 12 ani s-a imbolnavit de gastrita), energizeaza organismul si ajuta la refacerea mai rapida de dupa eforturi prelungite. Pentru cei care doresc informatii mai exacte despre apa naturala alcalina Perla Moldovei am extras cateva direct de pe site, in speranta ca va voi putea convinge sa beti mai putine sucuri si mai multa apa pentru a va putea mentine un timp cat mai indelungat sanatatea. 

Apa Perla Moldovei este o apa oligominerala natural alcalina, cu un pH avand valoarea de 8,8, lucru cu care putine ape se mai pot lauda. Alcalinitatea acestei ape este data de tulpina bicarbonatului de sodiu (NaHCO3) care se gaseste natural în aceasta apa. Inteleg ca este extrasa de la 210 m adancime din dealurile ce inconjoara localitatea Sascut. Apa Perla Moldovei nu este supusa niciunui proces care sa-i modifice compoziţia chimica sau alcalinitatea (din cate sustin cei care o ambaleaza si comercializeaza si spusele lor sunt confirmate de catre buletinele de analize), fiind îmbuteliata in aceeasi stare în care se gaseste si in adancuri. Apa este filtrata natural prin straturi de nisip, pietris cu nisip, bolovanisuri, argile siltice si nisipoase, pamant vegetal si ajunge la consumator curata, numai buna de baut sau de pus in sucurile de soc, brad sau zmeura pe care sunt convins ca deja le-ati pregatit.

Conform buletinului de analiză numărul 1045-1047, eliberat de Directia de Sanatate Publica a Judetului Buzau pe data de 23.07.2013, apa Perla Moldovei prezinta urmatoarele caracteristici:
- nitriti: sub 0,001 mg/l (limita maxima de admisibilitate pentru consumatori este de 0,5 mg/l);
- nitrati: sub 0,6 mg/l (limita maxima de admisibilitate pentru consumatori este de 50 mg/l).
Sfatul meu de final este sa nu va neglijati sanatatea, sa beti apa cat mai multa, mai ales acum, pe timpul verii, sa va hidratati corespunzator si sa povestiti si altora despre ceea ce ati citit aici, caci apa naturala alcalina Perla Moldovei este cu adevarat deosebita si merita sa intre in atentia voastra. Daca mai aveti intrebari sau daca doriti sa cititi cateva testimoniale ale celor ce folosesc aceasta apa, nu ezitati sa intrati pe site si sa verificati. Ah, nu pot incheia pana cand nu va spun ca, pe langa toate proprietatile pe care apa naturala alcalina Perla Moldovei le are, ceea ce va va convinge cu adevarat este pretul sau mic, foarte mic as spune. 

Un comentariu:

  1. Prima data am baut apa Perla Moldovei la una dintre prietenele mele la firma. Ei isi fac mereu aprovizionarea pentru o luna intreaga.

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.