luni, 29 iunie 2015

Cum e viata cu trei pisici si un caine

Daca o veti intreba pe mama, va spune ca iubeste viata si ca se simte minunat avand trei pisici si un caine. Daca ma intrebati pe mine, dau ochii peste cap si injur in gand. Recunosc ca imi plac si le iubesc, insa mi-ar fi placut si mai mult daca se comportau ca niste bibelouri si nu faceau toate cate le fac. Dis-de-dimineata, de cum se lumineaza, cainele cere sa fie scos afara. Normal ca eu ma prefac ca nu il aud. Oricat de usor ar umbla ai mei, tot reusesc sa trezeasca si pisicile, care imediat fug in bucatarie sa manance. Reusesc sa atipesc minute bune, dupa care zgomotul facut de ele prin litiere imi da iar desteptarea. Parca ar fi la un concurs "Cine ridica mai mult praf" sau "Cine arunca mai mult nisip ecologic in afara litierei". Cand se intoarce in casa Bruno, incepe spectacolul. El o alearga pe Ursula, pisica cea mai mica. Pufi incearca sa se ascunda de iuresul lor, iar Miti goneste in urma lor pentru a-si proteja favorita. Abia la pranz se calmeaza putin apele, ca ii fura somnul. Din pacate, in acea perioada de calm eu nu sunt acasa. 


Revin seara, cand ei sunt odihniti si cu chef de joaca. Se alearga, se musca, se imping, se scuipa, se latra, se joaca. Dau totul peste cap, darama tot ce le iese in cale, calca peste tot ce intalnesc, miorlaie si maraie. La 1 noaptea, cand speri ca s-au potolit si ca se vor baga la somn, cainele cere iar sa fie scos afara. Cat e el plecat, pisicile se ascund sub paturi, se spala si mai mananca putin. Pana la ora 2 din noapte isi fac ultimul antrenament, alergandu-se haotic prin casa, dupa care se inghesuie in pat. Cum e viata cu trei pisici si un caine? Depinde pe cine intrebi... :)

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.