marți, 23 iunie 2015

Nu fac din blogging o meserie

Ocupat cu treburi mai importante si decis sa nu fac din blogging o meserie, trec tot mai rar pe aici, scriu tot mai rar si mai putin. Ma credeti sau nu, sunt zile in care pur si simplu uit ca am un blog, ca m-a incantat asa mult la inceput, ca m-am chinuit sa ii personalizez tema, sa nu mai aiba nimeni una ca a mea. In aceasta dimineata mi-a trecut prin cap sa ma uit pe statistici si am ramas cu gura cascata. Daca esti blogger si ai citit pana aici, sfatul meu este sa inchizi pagina in acest moment. Desi scriu atat de rar, se pare ca google apreciaza ceea ce am scris in trecut si imi trimite vizitatori in fiecare zi. Stiu o multime de alti bloggeri care scriu zilnic. Nu ii citesc, insa aflu de la mama ca putini sunt cei care au trafic onorabil, desi posteaza des pe bloguri si chiar sunt activi prin blogosfera. Tot mama este cea care ma cearta ca las de izbeliste un blog bun, pe care google il apreciaza. Mie mi se pare ca viata e mult prea scurta pentru a o pierde scriind, asa ca in discutiile noastre o invit mereu sa scrie ea, daca ii place atat de mult. Eu am incercat, am vazut cum este, am scris o perioada, apoi am inteles ca vreau sa fac altceva in viata. Asta nu inseamna ca voi sterge blogul sau ca nu voi mai trece pe aici din cand in cand, macar pentru a ma lauda. Poate ca blogul meu nu se numara printre cele mai bune bloguri, insa cu siguranta continua sa fie un blog citit datorita articolelor scrise candva. :p


Voi cu ce va mai laudati?

2 comentarii:

  1. Poate nu vrei sa faci din blogging o meserie, dar nici sa il abandonezi nu e bine, ca doar ai muncit destul sa il aduci aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare privește blogosfera și blogul așa cum dorește!
    Mult succes! :)

    RăspundețiȘtergere

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.