marți, 28 iulie 2015

Cum cumperi o rochie de club

Daca sunteti curiosi cum ajunge un barbat sa cumpere rochii de club pentru prietena lui, ascultati cititi povestea de mai jos. Se facea ca tocmai imi intrasera pe card niste bani. Erau deja planuiti in mintea mea. Aveam de gand sa imi cumpar o anumita piesa la calculator pentru a-l imbunatati si pentru a mai ridica putin calitatea imaginii in jocurile pe care le joc. Ma uitam pe un site de profil si comparam preturile cand a intrat ea in camera. Tanara, frumoasa, zambitoare, cu chipul plin de promisiuni. I-am zambit si eu si am invitat-o, ca de obicei, sa stea langa mine pe fotoliu pana imi termin treaba. I-am spus in doua cuvinte ce am de gand sa fac. M-a intrerupt brusc si m-a rugat sa o las doua secunde la calculator, sa imi arate ceva dragut. Puteam sa o refuz? A intrat pe site-ul helenboutique si mi-a aratat niste rochii de club. Am glumit cu ea, spunandu-i ca eu prefer rochii de seara. M-a privit mirata o clipa, si-a dat seama ca era doar o gluma si a inceput sa miorlaie asa cum doar o femeie care iubeste si stie ca este iubita poate miorlai. Iubitu', vreau si eu o rochie! Te roggg! 


M-am uitat la rochiile de pe site, m-am uitat la ea, iar la rochii... Ca sa o necajesc putin i-am spus ca ar putea sa isi croiasca singura o rochie, ca ar putea sa o traga la masina aia din colt, ca tot se pune praful degeaba pe ea. M-a privit mustrator, a zambit frumos si mi-a promis ca e ultima data cand imi cere sa cumpar ceva. Normal ca nu am crezut-o, la fel cum normal mi s-a parut sa o las sa isi comande orice rochie de club sau de seara si-ar fi dorit. A profitat din plin. Si-a comandat trei rochii, lasandu-ma fara piesa importanta de calculator. Nu mi-a parut rau nici o clipa. Stiti cat e de placut sentimentul care il incearca pe un barbat atunci cand seara isi vede prietena dezbracand fix rochia eleganta pe care el a cumparat-o? :))) Nu ma pricep prea bine la rochii, dar va pot garanta ca aratau exact ca in pozele de pe site si ca au ajuns imediat acasa, la scurt timp dupa ce a dat prietena mea comanda. Daca doriti detalii despre croiala rochiilor, despre calitatea materialelor folosite sau despre orice altceva ar putea avea legatura cu rochiile de club, trebuie doar sa intrati pe site sau sa asteptati pana cand vine acasa prietena mea. Eu pot doar sa va garantez ca a fost extrem de multimita si ca abia asteapta sa iau rumatorul salariu. :))

Atat este de simplu sa cumperi o rochie de club!



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.