vineri, 10 iulie 2015

Despre tigara electronica

E destul de greu sa intelegi care sunt criteriile dupa care google alege sa ridice sau sa coboare un blog in cautari. Sunt oameni care scriu zilnic si scriu bine, la fel cum sunt oameni ca mine, care scriu foarte rar si pe care google ii simpatizeaza. Cei mai multi vizitatori imi vin din google in cautarea unor informatii legate de un anumit eseu argumentativ si pentru informatii legate de tigari. Ati fi uimiti sa aflati cat de multe persoane cauta detalii despre promotii la nu stiu ce pachete de tigari si mai ales cate persoane vor detalii despre tigara electronica. Din pacate, eu nu prea am scris despre tigara electronica, desi am o multime de prieteni care o folosesc si care sustin ca este mai buna decat tigarile obisnuite. Pentru cei care vor detalii despre ce inseamna tigara electronica, despre avantajele folosirii sale si despre economiile pe care le pot face utilizand-o, iata o invitatie de nerefuzat: intrati pe blogul asta si cititi informatiile despre tigara electronica, uitati-va la preturile cu care se comercializeaza, apoi veniti sa imi multumiti. 


Desi sunt fumator de tutun clasic, din cand in cand imi place sa fumez si tigara electronica, mai ales cand ies in oras cu vreo fata sau chiar cu prietenii mei, caci ei au renuntat la tigarile obisnuite in favoarea tigarii electronice. Iata cateva dintre avantajele despre care mi-au tot vorbit de-a lungul timpului, atunci cand incercau sa ma convinga si pe mine: tigara electronica este mai safe, nu imprima in haine si in par mirosul acela oribil, e mult mai ieftina si mai eleganta decat tigara obisnuita, poate fi utilizata in anumite locuri unde fumatul nu este agreat, ba chiar poate ajuta persoanele care doresc sa se lase de fumat si nu au destula vointa. Adevarul este ca sunt cateva luni de cand imi tot propun sa imi cumpar si eu o tigara electronica pentru a-i testa pe pielea mea calitatile, caci una este sa o incerci la un chef sau la o iesire in oras si alta este sa renunti la tigarile obisnuite in favoarea ei, sa fumezi numai si numai tigara electronica. Din cate observ la prietenii mei, toti au inceput sa fumeze mai putin si toti se arata a fi incantati de tigara electronica. Daca veti mai citi pe blogul asta ca nu mi-am comandat inca tigara electronica, sa veniti si sa ma certati. Eu incerc sa dau comanda chiar acum. :)

Voi ce stiti despre tigara electronica si cum vi se pare, mai ales prin comparatie cu tigara clasica?

Un comentariu:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.