vineri, 10 iulie 2015

Sa plec la mare sau sa-mi cumpar telefon?

Sa plec la mare sau sa-mi cumpar telefon? Iata o intrebare care ma framanta de cateva zile, de cand am aflat ca varul meu strange de cateva luni bani pentru a pleca la mare. Parca mi s-a facut dintr-o data dor de plaja, de nisip fierbinte, de bere rece ca gheata, de valuri inspumate, de fete bine bronzate, de nopti pierdute prin discoteci, de tot ceea ce inseamna marea. Niste bani as avea pusi deoparte, insa ii tineam pentru a-mi cumpara un telefon destept sau niste piese pentru calculator (nu va spun aici cat e de lunga si stufoasa lista pe care o am in cap cand vine vorba despre calculator), caci un jucator adevarat nu poate spune niciodata ca are cel mai bun calculator, indiferent de cati bani a investit in el, nu-i asa? Si eu chiar am investit pentru a ma putea juca jocurile care imi plac si pe care le joaca si prietenii mei. Sunt prins la mijloc si habar nu am ce sa aleg, asa ca sper sa fie pe aici macar un cititor care sa imi dea un sfat, sa imi spuna ce ar alege el daca ar fi in locul meu. Imi doresc la fel de mult sa merg la mare, pe cat imi doresc si sa imi cumpar un telefon nou, mai bun decat actualul, iar bani pentru a-mi satisface ambele dorinte inca nu am. Nu pot apela nici la ai mei pentru asta, caci tocmai au cheltuit niste bani seriosi cumparand diverse chestii care erau necesare in casa, urmeaza sa mearga si la o nunta importanta, unde vor lasa niste bani... 


Daca plec la mare, probabil mai tarziu voi regreta ca am aruncat banii pe cateva zile de distractie. Daca aleg sa imi cumpar telefonul, cu siguranta mai tarziu voi regreta ca am considerat mai important un obiect in comparatie cu multumirea sufletesca de a ma fi distrat si relaxat asa cum fac toti tinerii de varsta mea. Asadar, iata o dilema de-a dreptul hamletiana: Sa plec la mare sau sa-mi cumpar telefon?

0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.