vineri, 10 iulie 2015

Statuie vivanta la Zilele Ploiestiului

Scriu extrem de rar pe blog. Transform zilele in nopti si noptile in zile. Ies rar din casa pentru a merge la evenimente organizate de primarie si nu pozez niciodata ceea ce vad. Dar gasesc la mama mii de poze atunci cand vreau sa exemplific ceva. De exemplu, astazi am dat peste o poza cu o statuie vivanta facuta la Zilele Ploiestiului. Nu stiu ce voia sa spuna respectiva statuie. Mie mi-a trecut prin cap ca as putea practica aceasta meserie cu mare succes. Imi petrec o mare parte din timp la calculator miscand doar cateva degete pentru a da clicuri. In rest, uit uneori pana si sa clipesc, deci pot spune ca sunt bine antrenat. Daca aveti nevoie de o statuie vivanta care sa incante ochii trecatorilor, puteti apela fara teama la serviciile mele. Pot sta nemiscat ore intregi. Ma apuc rasul la gandul ca as putea petrece in strada niste minute sau ore, asa cum o fac cei ce aleg sa faca pe statuia vivanta. Eu as avea nevoie doar de un ecran pe care sa se deruleze jocul meu preferat. Concentrat pe ceea ce fac altii, as uita ca sunt in strada, as uita ca e cald sau ca ploua, as uita de foame sau sete. Cel putin asa imi tot repeta mama cand se trezeste si ma gaseste la calculator, cu ochii inrositi de nesomn. Voi ce credeti? :)))



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.