marți, 11 august 2015

Bilete de avion Bucuresti - Londra

Nu mai retin exact pe care dintre blogurile prietenilor mei am citit ca as putea cumpara bilete avion ieftine la Aerolines.ro, dar se stie el si ii multumesc inca o data. Datorita lui m-am decis sa dau o fuga pana la Londra in concediu, sa ma bucur de vremea mult mai racoroasa, sa vad tot ceea ce este de vazut la Londra si sa imi vizitez prietenii mutati acolo. Observ, pe zi ce trece, ca sunt printre putinii care au ales sa ramana in tara, ca in vreme ce prietenii mei isi cumpara bilete de avion Londra-Bucuresti pentru a veni o data pe an in tara, eu imi cumpar bilete avion Bucuresti-Londra pentru a vizita ceea ce altii vad zi de zi in timp ce se indreapta spre serviciu. Nici nu stiu exact care dintre motivele pentru care am ales anul acest Londra ca punct de destinatie ma bucura mai tare. Faptul ca voi scapa de insuportabila canicula de la noi? Faptul ca vei vedea de aproape Big Ben-ul si imi voi putea intreba iubita daca stie cumva cat este ceasul? Poate pentru ca voi acea nesperata ocazie de a vedea si fotografia Turnul Londrei, cel care poarta pe umeri un mileniu de istorie? Poate pentru ca voi putea pasi peste celebrul pod Tower Brigde si ca voi putea admira in voie panorama de peste Tamisa? Poate cel mai tare ma bucura ca imi voi revedea prietenii si ca vom petrece ca altadata, fara griji si plini de voie buna? Poate pentru ca am avut norocul de a gasi bilete de avion foarte ieftine? Poate toate astea la un loc?


Habar nu am si nici nu tin neaparat sa aflu. Cert este ca imi bate inima cu emotie la gandul ca peste foarte putin timp voi zbura pana la Londra. Prietenii mei ma avertizeaza deja ca o calatorie la Londra imi va deschide pofta de a invata perfect limba engleza, lucru care spera ei sa ma motiveze mai tarziu si sa ma faca sa imi cumpar data viitoare doar bilete de avion Bucuresti-Londra, fara retur. Iata ce alte detalii despre frumusetile Londrei pe site-ul aerolines.ro, locul de unde mi-am cumparat si biletele ieftine si unde exista pentru fiecare destinatie in parte un ghid turistic:

"Emblema a capitalei britanice, Big Ben este magnific noaptea cand ii lumineaza fatada si cele patru ceasuri. Iti poti potrivi cu incredere ora dupa acest pendul urias care merge cu precizie elvetiana.Resedinta a suveranului Regatului Unit si al Irlandei de Nord, Palatul Buckingham poate fi vizitat de publicul larg incepand cu 1993.
• Parlamentul sau Palatul Westminster este un alt loc incarcat de semnificatii istorice. Asezat pe malurile Tamisei impresioneaza prin stilul sau gotic renascentist.
• Cine doreste sa dea nas in nas cu celebritatile vremii, o poate face vizitand Madame Tussauds. Aici exista o sala a groazei, dar si o incapere numita Spiritul Londrei care ii duce pe turisti intr-o calatorie fascinanta in timp. In fiecare zi din an puteti vizita acest Muzeu incepand cu 9.30 dimineata si pana la 17.30.
• Un alt obiectiv maret este Turnul Londrei sau Tower Bridge care va taie respiratia cu privelistile sale magnifice.
• British Museum, cel mai vechi muzeu din lume, ne poarta la randu-i in negura vremii fascinandu-si vizitatorii cu desene si schite semnificative ce se schimba de la un an la altul, cu colectii intregi de monezi, fosile, mumii egiptene si multe alte exponate. Cine se hotaraste sa dea un tur muzeului are nevoie de mult timp la dispozitie pentru a vedea cele 94 de expozitii permanente si temporare.
Despre celelalte obiective astept de la voi, dragi turisti, cat mai multe impresii de calatorie!"



0 comentarii:

Te-ai pierdut?

Un produs Blogger.